Hemma igen

Kom hem igår efter 5 timmars åktur med tåg.
Allt gick bra .
Skönt o va hemma igen faktiskt, ett par dagar räcker.
Fick en del avlastning o vet mkt väl att jag skulle fått mera om jag behövde, men jag har ont av o va ifrån Ebba, så varför lämna bort henne om jag ej njuter av de?
Bättre o ta små korta stunder så jag iaf kan slappna av ist för att tvinga på de bara för sakens skull.
Sen är ju Ebba sån himla morsgris nu med, skriker offtast så fort jag lämnar rummet o sitter o gnäller o lyfter armarna mot mig när hon ser mig i samma rum.

Fick sms om klassfesten på lördag, den börjar kl 18, lite sent tycker jag.
Får se hur jag gör, om jag går dit en liten stund bara o sen hem igen.
Om mamma kunde ha Ebba vill säga, hade känts så mkt tryggare om Johan kunde ha henne o hon va på hemmaplan.
VIll dit men samtidigt vill jag ej ifrån min lilla skit här hemma, jaja har ett par dagar o bestämma mig iaf.

Nu står hon här i gåstolen på andra sidan tröskeln o gnäller o kollar på mig, just nu ganska irriterande eftersom de vart en jävligt jobbig natt med mkt gnäll o korta perioder sömn i taget.
Vill bara dra täcket över huvudet o sova iaf en timma till, men men allt kan man inte få.

Kaffet väntar..


Plaskar på playan


Framme i Borlänge efter många timmar  i bilen


min COOLING


Vill lära sig skatea lika bra som pappa

Kommentarer
Therese

Ja, dom blir genast så stora när dom sitter upp. Ebba ser jättestor ut på skateboarden!

Det låter som ni haft en bra mini-semester. Hade varit kul att ses nån dag. Kram!

2009-07-07 10:05:53
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Emelie

Naw gud så söt :)

2009-07-09 09:01:18
URL: http://bladis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0