Lite sömn och främmat

Idag kommer Johans syster Ahnna o hälsar på.
Hon har bara sett Ebba en gång o de va när hon va 6 dagar gammal, så de blir nog kul för henne.
Hoppas inte Ebba är alltför blyg o visar sin allra charmigaste sida:)
Vet inte om hon skulle sova över eller något, Johans mobil ringde igår o han sa ngt om "du kan ju sova på soffan"
Men jag vet inte, han e som många andra killar o säger ingenting till mig förens typ två min innan.

Hon är helt vild Ebba , springer omkring som en tok i gåstolen o gapar HÖGT (inte argt eller missnöjt utan bara testar hur högt hon kan låta tror jag)
Haft en jobbig natt, hon vaknar ju typ minst varannan timma o e ledsen o de tar då ca tio min o få henne somna om igen.
Så är de nästan varje natt.
Så man e trött eftersom man inte får någon sammanhängande lång sömn.
Gör era barn så?

7 månader är min lilla plutt idag med, tänk va tiden går.
Fortsätter de gå såhär fort hela tiden liksom?
Ibland hinner man knappt med själv.

Nej nu ska hon nog sova en stund till igen innan dagen börjar på allvar för oss.


Ebba en dag gammal


Ebba 6,5månader

Kommentarer
maria

hahaa Malva brukar också testa ljud :)

2009-07-14 23:17:28
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0