Söndag o bad kanske?

Blev en sväng hos mamma igår, skulle färga Olivias hår.
Ebba sov ingenting, eller jo hon somnade i famnen men vaknade så fort jag la ner henne o blev jätte ledsen.
Hon kommer säkert aldrig lära sig sova i egen säng, de går ju verkligen inte.
Hon bara vaknar o e ledsen hela tiden, men men jag tycker de e mysigt o ha henne nära på nätterna, men på dagarna hade de kunnat vart skönt o lägga henne i sin säng o pyssla med något annat sålänge.

Passade på o väga mig med, trodde jag hade typ gått upp 100kg men bara ett halft, jag har verkligen ingen ork o ta tag i de där med maten o träningen.
Jag orkar inte, jag vill men har ju fan inte tillräckligt stark vilja tydligen, elle jo de har jag men inte va fan heter de?
Kan inte sluta de jag påbörjar iaf, e duktig ett par veckor sen skiter de sig.
Tycker folk som klarar de länge e värda en eloge!
Innan jag blev gravid hade jag ju kommit igång med träningen igen o började tycka de va kul, borde verkligen försöka hitta den där gnistan igen, för när man tränat ett par veckor blir de ju faktiskt roligt.
Och en anledning o tvinga Johan lära sig ha Ebba med.
Jaja.

Ska kanske till simhallen idag, Della ska med isf.
Känner att man måste ändå försöka göra något fast vädret e så jäkla kass.
Fick förövrigt ännu mer grejer av Della till Ebba igår eftersom hon hade varit på Ullared, bortskämd hon blir!
Tack fina syster!

Elin ville ev ta en promenad med hundarna o vagnarna i eftermiddag med, så kanske kan denna dagen gå iaf...

Kommentarer
June

Åh så fin din blogg har blivit! Vad duktig du är, och Ebba lika ljuvlig som alltid! Håller tummarna för att allt löser sig för er.



Kram

2009-07-19 19:47:40
URL: http://mammajune.blogg.se/
Laura, mamma till Kasper

Känner igen det där med maten och träningen.. Usch så jobbigt det är

2009-07-19 20:11:15
URL: http://laurasnya.blogg.se/
sarah

Jätte fin design tjejen !



Hoppas allt är bra!

2009-07-19 20:14:30
URL: http://sarahsoligberg.blogg.se/
Christina

Hej vilken fin blogg du har fixat

2009-07-19 22:52:49
maria

Ja, jag bodde i Alingsås fast flyttade därifrån till Kungälv 2007.

2009-07-19 23:59:48
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0