Svar på tal

Svar till anonym: Ringde o rådfrågade bvc idag, o dom påpeka att lunchen ÄR viktig, just för att de innehåller så mkt viktiga vitaminer osv,
Så nej jag kan inte bara skita i de, hon måste få i sig de.
Så jag får helt enkelt bara fortsätta att kämpa o hoppas de vänder.

Har aldrig trott att hon svälter, för de vet jag hon ej gör eftersom hon äter allt annat.
Dock e de jobbigt när man vet de innehåller så mkt hon behöver,

Ska testa en ny metod imon, att ge lite "lättare frukost" ist för gröt ska jag ge yoghurt o en babymacka, kanske att hon är hungrigare till lunchen då.
O sen ska vi gå till mamma o se om hon äter där
Nog om de!

Smart som jag är så hdae ja bokat fotograferingen på fel ställe idag.
Hade bokat på Lasses foto men presentkortet va på de andra.
Tur i oruturen va de la att jag kollade på kortet innan hon började knäppa, pinsamt va de bara att gå ner o säga att man nog hade bokat fel o fick avbeställa allt.
men men inte mkt o göra, har iaf tid nästa vecka på RÄTT ställe denna gånen :)

Nej nu får jag fortsätta.

Kommentarer
Anonym

Men klart det är viktigt med vitaminer.. Men tycker att DU ska slappna av.. Du är för uppstressade över de hela , kan bara tänka mig hur du är vid lunchtid då hon kniper... irriterad och dan... de gör ju de hela bara värre..



ta de lungt... hon får ju i sig något i alla fall och hon kommer vilja ha mer... men stressa ner!!

2009-07-27 20:22:08
daniella

haha va retligt att du bokat på fel ställe!

2009-07-27 22:52:36
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0