Tack

Vill tacka Hanna www.alltisvart.blogg.se som har gjort min fina fina design, lite små ändringar kvar men den e ju vekrligen toksnygg eller hur?

Hade inget för mig igår, kände mig irriterad eftersom jag inte fick ngn hjälp alls av Ebba, johan var ju upptagen vid datan.
Som vanligt.
Jag förstår han, han måste sitta mkt o försöka tjäna ihop ngra pengar nu när vi bara har min inkomst, men de hade betytt så mkt om han bara kunde ta henne på en promenad så en halvtimma lite då o då så jag fick lite egentid här hemma.
Nån gång ska han ju lära sig eller hur?
Men frågan är bara när.

Fick mig iaf en snabbpromenad med Elin o lilla Thea trevligt o komma utanför dörrarna o träffa lite annat folk.
Sen va jag o Ebba ute på lekplatsen o lekte ett tag under eftermiddagen med.
Lilltjejen behöver ju hitta på saker, annars blir hon en riktig liten gnällröv o jag förstår henne.

Johans föräldrar ringde igår o sa dom skulle komma.
Vet inte hur länge dom stannar men ett par dagar på Lövekullecamping tror jag.
Dom ville gärna hitta på ngt o frågade va vi va sugna på, jag hade nog tyckt de va mysigt med ett par timmar på Liseberg, kanske köra en femkamp eller något?
Sen så ville dom ju ner till Pappa o Christina o ses med, de blir säkert kul.

Ska fråga mamma idag när hon kommer o lämnar mina pengar om hon kanske kan gå med Ebba en liten sväng så kan jag iaf börja packa o sortera till källaren o tippen.

Nu river Ebba lampan samtidigt som hon vrålar -Dadadada bebisspråket har verkligen kommit nu, så charmigt.
Sen har hon börjat att man ska smaka på grejer hon håller i. lilla tjejen börjar bli stor.

Får fortsätta här i cybervärlden nu.
Glöm ej att kommentarer värmer;)


Kommentarer
Laura, mamma till Kasper

sv: Ja usch, inte hinner man tänka nyttigt och motionera med barn..

2009-07-20 08:18:04
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Lizette

Så fin din blogg blivit :-)



Hoppas Johan visar intresse för sin dotter snart, för hon förtjänar det den lilla söta tösabiten... Kram

2009-07-20 09:21:33
URL: http://www.paddis.se
sarah

Jo här är allt bara bra, Själv då?

2009-07-20 13:02:57
URL: http://sarahsoligberg.blogg.se/
Malin

Snygg blogg gumman! Kul att ni kikade förbi:-) Inte lika kul att hon dissade döskalle-pyjamasen bara... haha :P

2009-07-20 17:44:07
URL: http://malinsoliv.bloggsida.se
Bööphen

Hej! Jätte fin är bloggen nu! Jag hoppas på de bästa med Johan. Du och din älskade Ebba förtjänar ju verkligen mer!!

2009-07-21 08:59:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0