Tråkig dag, tråkigt väder

Fy tusan va trött jag är på dessa dagar då INGENTING e planerat o ingenting finns o hitta på.
Vädret är tråkigt med så de går inte o samla ihop ett gäng o sitta ute heller, hade gärna bjudit hem folk om jag haft de lite större.
Får bli när man flyttat helt enkelt.

Johans möte gick la sådär.
Dom sa dom skulle se om dom kunde förlänga hans aktivitetsersättning , men varför förlänga?
De e la bättre om han kommer ut o arbetstränar o får pengar vid sidan om av tex försäkringskassan?
Han behöver ju komma ut liksom, för han har vuxit fast hemma i lägenheten vid datan o de tär otroligt mkt på vårat förhållande när man är så på varandra hela tiden.
SÅ han fick tid till en läkare 24/8 men liksom hur tusan kommer denna månaden gå då?
Han har ingen inkomst nu o vi klarar oss inte på mina ca femtusen i fp, hur fan tänker idioterna på alla ställen egentligen?
Blir så irriterad!

Sitter iaf hos mamma nu, Ebba sover o jag la henne i Olivias säng, framsteg!
Hon har iaf sovit där i ca 20 min nu, alltid något.

Tror jag ska gå på lördag.
Men de kommer bli jobbigt o vara ifrån henne, även om jag vet hon har de bra med sin mormor.
De idiala hade ju varit om hon kunde va hemma med Johan, men de går ju inte.
Hon bara gnäller hos honom o han är osäker o hon känner de direkt.
På klassfesten ska de grillas o drickas o prata minnen.
Jag tror dock inte jag kommer dricka mer än max tre öl eller något, vill ha möjligheten o amma om natten.
Får se hur vi gör helt enkelt, men blir nog inte många timmar iväg.
Är helst med lilla Ebba, särskillt eftersom jag vet hon är så himla mammig med, en riktig liten morsgris!

Jaja ska la fortsätta kika här i cybervärlden nu, för snart vaknar hon nog o då är de lunch som gäller.

Hörrni, vilka är ni som läser?
Vet en del av er men hade varit kul o ha lite hum om vilka de är o vart ni hittade mig, sen vill ju jag ha möjlighet o läsa eran med :)




Kommentarer
Liisa

hejhej jag läser fortfarande din blogg =)



Ebba är så söt..

2009-07-08 12:12:02
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Sanna

Tyvärr behöver dom nog inga extra, finns ju så många redan. Sen är det ju natt med och det kanske inte är det ultimata med Ebba, hoppas det löser sig så johan får komma ut på något. Ni behöver ju pengarna, skönt att höra att du ska gå på lördag, det gör du rätt i tycker jag. Puss

2009-07-08 13:55:20
URL: http://spetan.blogg.se/
Daniella

men de är ju ingen som läser min blog.. känns bara så onödigt då.. :(

2009-07-08 15:10:23
URL: http://dellisch.blogg.se/
Liisa

du vill inte ha en kattunge? eller vet du någon annan som vill ha jag kan tyvärr inte behålla doom :/

2009-07-08 21:37:51
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Liisa

Just nu så ser dom ut som små hårbollar men tror inte att dom kommer vara långhåriga när dom blir stora,mamman är korthårig..



Den gråa är redan upptagen men dom andra behöver ett hem..

2009-07-08 23:14:07
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Liisa

jag är inte riktigt säker på vem som är pappa men tror att även han är korthårig. Jag tror att den svart/vita är en tjej och den grå/vita är en kille svårt att se.

2009-07-09 08:01:34
URL: http://liisagyllin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0