Halsont o trötthet

Började känna igår att jag hade ont i musklerna och att halsen började kännas lite som ett sandpapper, dock inte värre idag iaf men kanske att man är på väg att dra på sig något skit.

Ebba åt inte igår på spädis heller, o nej tjejen vill inte.
Ska testa pasta idag istället, pasta broccoli kan ju funka.. Tror inte de men de e bara o fortsätta försöka antar jag.
Gröten äter hon iaf o efterätten.. Så jobbigt bara eftersom hon innan åt lunchen med glädje o sen en dag bara totalvägrade.. men men.

Igår fick jag ångest, helt utan anledning.
Kände under någon timma att jag hade jätte svårt o andas , de där välbekanta trycket över bröstet.
Jag har ingen aning om varför, de bara kom.
Antar de kan bero på att jag bara skjuter allt åt sidan, jag tar inte tag i de utan klampar på o låtsas att allt e tipptopp.
Men jag mår iaf bättre än va jag någonsin vågat tro för 1,5år sen o allt pga av världens vackraste lilla Ebba.

Becka kommer hit idag igen , hon ska försöka ta lite kort på Ebba.
Lite mer konstnärliga kort, haha får se hur resultatet blir.

Nya bilder på min skönhet.


Stor flicka nu


Nyvaket charmtroll


På väg till affären o gör sin berömda gest med handen


Sitter numera heeelt själv :)

Kommentarer
Anna

sv: alla säger olika när det gäller alkohol och amning. en del säger att man absolut inte får medans andra säger att man får. jag tror att man kan dricka ett par glas utan att det påverkar men jag kommer inte direkt sätta mig och amma samtidigt som jag dricker utan låta det gå ett par timmar så det försvinner :)

2009-06-09 20:15:48
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Therese

Vilka fina kort på Ebba! Hoppas ni hade trevlig i V-bodarna. Kram

2009-06-09 22:25:15
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Anna

sv: det tycker jag absolut att du ska :D

2009-06-10 07:25:34
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0