Konstigt

Alltså hon vägrar sova på morgonen, tidigare o tidigare vaknar lillskiten.
04:45 började hon sparka o vrida o vända på sig, sen dess har jag försökt hålla henne kvar i sängen o själv försökt att slummra lite, dock inte större framgång.
Jag menar 07:00 visst fine inga problem men nu är jag faktiskt rejält trött, usch!

Vart iväg på en liten promenad igår förmiddag innan spädis, fick sällskap av Evve o hennes lille Ludde, alltid trevligare o gå flera.
Vill även gratulera henne till att hon kom in på den utbildning hon ville, GRATTIS!

På tal om sådant, va tusan ska jag göra när min mammaledighet tagit slut?
Jobbet jag har mådde jag såå psykiskt dåligt av att vara på så jag grät innan o efter jobbet, så ska de inte vara eller hur?
Jag kräver inte att jag leende ska hoppa upp ur sängen på morgonen när klockan ringer men jag ska inte må så dåligt av ett jobb att jag gråter mig till sömns natten innan o knappt klarar gå upp ur sängen, för hur tusan skulle jag orka ta hand om Ebba då?
Nej pengar e inte de viktigaste, man måste prioritera sitt mående före känner jag.
Så ni kanske förstår att jag har lite panik på den fronten?
Har ju ingen som helst aning om vad jag ska göra sen.

Gick till stan igår tillsammans med Therese o lille Pascal, fick köpt lite nya kläder till Ebba.
Riktigt coola o faktiskt inte rosa, de ni :)



Så idag är planerna dessa: Handla , antagligen ta en fika med Nina o Alvin, sen blir de självfallet städning o promenad med Tilda o sånt som vanligt, roligt eller hur?


Kommentarer
Amse

Du har ju ett tag kvar och klura på vad du vill bli och vad du vill göra :) Även om tiden rinner på. Tack för senast ;) Pussss

2009-06-16 10:26:50
URL: http://spetan.blogg.se/
Amse

Jag vet vännen.

2009-06-16 19:46:59
malin

Guuud vad fina kläder gumman, nu börjar det likna nåt ;-)

2009-06-16 21:55:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0