Morgonkaffe o solsken

Solen skiner igen o visst är de underbart?
Okej de e inte den där sommarvärmen som jag så desperat längtar efter o behöver ännu men ändå.
E så trött på allt de där gråra o regniga, jag VILL HA SOMMAR,
Dock så sägs de ju att de ska bli skit igen :(

Blev ingen fika med Nina igår, hanns inte med.
Tog en promenad bort till mammsen istället.
Ebba somnade strax innan vi kom dit så mamma fortsatte gå o jag fick gå in o käka ifred.
Hur underbart är de inte o sitta ner o äta i lugn o ro? Heeelt underbart faktiskt.
Hon kom tillbaka igen efter en halvtimma, Ebba hade inte vaknat ännu men hon orkade inte gå omkring mera.
Va ute på en liten upptäcksfärd med Ebba på Brogården igår,
Behöver jag säga att Ebba var helnöjd när hon fick hänga på armen o gå o kika o känna på allt?
Hon gungade, satt i gräset, kände på olika blommor o stenar.. Jätte mysigt:)

Idag komme Inger från späd på hembesök, hon frågade om hon fick för de e heelt frivilligt men jag har inga problem med att hon kommer.
Fick påbörjat städningen igår så får väl fortsätta idag antar jag.
Tvätttid har vi åxå, mindre kul.

Skulle vilja dra ner till Nolhaga o sätta mig på en filt o leka med Ebba , ngn mer som e sugen på o följa med?
Playdate med barn?
Någon? ;)

Nej nu ska jag smutta vidare på kaffet innan de e dags o ta tag i dagens alla bestyr.
Ha de underbart alla !


Pussar sin moster


Olivia innan sin skolavslutning, haha Johan ser helt skadad ut!

Kommentarer
Malin

Vad fin Olivia är i mörkt hår!!

2009-06-17 20:38:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0