Sex månaders kontroll

Tänka er hur stor hon blivit

14/12-08                             Ett halvår senare

Vikt: 3750 g                         Vikt:7940g
Längd: 51 cm                      Längd:68cm

             

Tiden springer iväg, tro mig, jag saknar ibland min lilla bebis.
Klart hon e bebis fortfarande, men i större format liksom.
Jag älskar verkligen henne alltså, min fina perfekta lilla dotter.


Midsommar i Lövhult som vanligt.
Blir nog okej, hoppas de inte regnar bara, men de e la typiskt isf för de brukar ju alltid lyckas regna då.
Ska se om jag med lite hjälp från ngn kan lyckas knopa ihop en krans, är ju inte lagd åt de där pyssliga hållet överhuvudtaget tyvärr.

Nu börjar hon nog bli trött igen skitungen, hon står här i gåstolen o gnäller o lyfter armarna.
Haha ingen lugn stund här inte.


Kommentarer
Lizette

Så stor hon blivit Ebba, en lång och stor tjej. Hon växer nog ikapp Nikki snart tror jag. Nikki var bara 66cm på 6 månaderkontrollen.



Nja, Mario var bara tidig med att kunna sitta själv. Nikki är tidig med allt verkligen, helvild liten tjej verkligen. Men bättre hon är vild nu än i tonåren :-P



Hade ni en trevlig midsommar?

2009-06-20 08:01:49
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0