Tidig lördags morgon

Trött som tusan va jag när Ebba strax innan sex började ligga o sjunga.
Charmigt är de ju ändå men som jag sagt innan så hade liiite mer sömn varit skönt.

Vart iväg med mamma, Carina, Erik, Della o Becka på Playan igår.
Skönt man har sin familj o umgås med iaf nuförtiden.
Umgås typ med mamma ganska mkt, men har ju liksom inget bättre för mig.

Tjejerna från spädis vill offta ut o promenera åxå o de är jag tacksam för.
Så tråkigt att alltid göra allting själv, okej jag har ju Ebba men ni förstår vad jag menar.
Kan inte direkt föra ett samtal med henne, fast jag gör de än då i brist på annat :)

Ska nog ringa pappa o dom o kolla om vi kanske kan komma dit idag.
Iaf ett par timmar under förmiddagen o lunchen.
Ska antagligen spela brännboll på savannen sen tillsammans med Alexandra (min syssling) o massa andra folk.
Vet dock inte om jag spelar o springer, haha har glömt hur man gör när man springer faktiskt.
Men jag kan kolla på o passa barnen,.
Kul att Johan verkade vara sugen på de åxå.

Träffade på Malin en sväng hem igår o vi pratade om o göra ngt i helgen.
Hade varit kul o iaf träffa henne en stund.
En sväng ute på gräsmattan eller vad som..

Mår inte riktigt bra, har haft lite ångest som kommer o går det senaste.
Känner att jag får svårt o andas men jag låtsas som ingenting, lika bra de.

Åker antagligen iväg till Borlänge i slutet av nästa vecka o stannar ett par dagar.
Jobbigt som tusan med resan dit o hem o alla tusen saker man måste ha med, men de e nog skönt när vi väl är där.
Vet att jag kan få hur mkt avlastning med Ebba som jag behöver.
Får se hur vi gör, Johan ska ju tatuera sig igen med så.

Nopp back to reality!






Kommentarer
Malin

Att låtsas som ingenting är ju verkligen ingen bra idé. Det kan inte bli bättre då. Ta tag i det på en gång istället innan det blir värre. Att kväva ångest skapar bara mera ångest. Du kanske skulle fixa nån som du kan prata med? Det hjälper mycket. Fina kort förresten :-) Jag vill också ha en kamera :-(

2009-06-27 09:35:54
URL: http://malinsoliv.bloggsida.se
Bööphen

Jag är ledsen att du börjar få ångest igen.. Men du vet att du alltid kan prata med mig, även om ja vet att du tycker de är svårt att prata om sådant.. Förresten, jag vill hinna träffa dig innan ja åker till Ransäter, kanske kan komma förbi imon förmiddag eller nåt? Puss. Älskar dig gumman

2009-06-27 16:58:49
Linda

Men vad hon växer!! Det går så fort nu :)

2009-06-30 19:33:04
URL: http://lindamagnus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0