Tidigare för varje dag

Ebba tycks vakna lite tidigare för varje dag som går.
Idag slog hon upp sina blåa stora ögon vid 05:45 och de känns lite väl tidigt, va ska vi göra uppe då?
Nej fy tusan jag är helt död o känner att 07:00 hade varit mkt mer lämplig tid.

Igår somnade hon i min famn o jag la mig i sängen med henne på magen, så låg vi o slappade i 1,5 timmar.
Va så mysigt att ligga så såppas länge, hade inte hjärta o lägga ifrån henne.
Och har man inget annat o göra o själv känner sig trött kan hon lika väl få ligga så tycker jag.
Försöker ju träna att lägga ner henne i hennes egen säng ett par gånger om dagen för hon ska sova, men offtast går de inge vidare.
Hon sover kanske fem minuter sen vaknar hon o man får börja om igen ( Jag kan påpeka att de tar tid o få henne o somna med)
Men ibland går de, rekordet o sova i egen säng är på 50minuter!

Idag ska vi iväg o babybada för sista gången för sesången.
Ebba älskar de o sprattlar o skvätter som tusan, så mamma ska med  o filma, kan ju va kul o ha på film.

Har fortfarande mitt mående o kämpa med.
Ångest som kommer utan anledning o en otrolig tristess o stress inombords.
Försöker hitta på så mkt som möjligt men de e inte alltid de lättaste.
Mår grymt dåligt över min kropp med, men jag e så kass att jag inte klarar hålla mig till de jag påbörjar.
Jag börjar bra o e skittaggad, sen efter ngn vecka skiter de sig igen.
Men ngn gång kommer jag klara de, jag SKA lyckas.


Man ska vara glad för de man har iaf.
O de är jag, otroligt lycklig lottad som har vääärldens finaste lilla familj.
Världens vackraste lilla dotter har jag fått,, helt klart!

Kommentarer
kirre

hej,ja det är tråkigt när de inte dyker upp som avtalat,men åandra sidan är man ju lite glad för det,för de kan ju knappast varit seriösa =) så jepp tiken är kvar =)

2009-06-10 10:35:26
URL: http://tasslyckan.blogg.se/
kirre

jag tar 7000:- för dem,då är dom vid leverans chippade,vacc,vet bes och avmaskade samt dolda fel försäkrade i IF. Och dom får med sig mat,halsband alla sina papper,köpkontrakt,filt och leksak =) ett litet start kit helt enkelt. och jag finns för livslång support och hundvakt vid behov=)

2009-06-10 13:02:53
URL: http://tasslyckan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0