Viking line Cinderella, ja den från tvn!

Allt gick verkligen super bra.

Tågresan dit va varm lång o svettig men Ebba har skött sig exemplariskt hela resan.
Eva blev verkligen förvånad när hon såg oss stå där i sthlm tillsammans med Johans kusin elin o Sloan, totalt överasskad.

Klev på båten o sen var de dags o sjunga den hemmagjorda sången för Eva o äta middag.
Ebba somnade i vagnen o sov hela tiden medans jag åt, vaknade sedan o va ledsen så hon fick fortsätta sova i min famn.
Dom andra drack o jag kan säga att jag va rejält sugen på en kall öl i solen tillsammans med alla andra, men men man kan inte få allt.
Vi vart iväg runt om på båten tills ca 23 sedan va både jag o Johan trött o gick ner till hytten o la oss, o de va nog lika bra de eftersom Ebba vaknade sedan o va jätte hungrig.

Halvåtta söndags morgon gick vi till frukost bufen, o va underbart mkt gott de fanns o välja mellan.
(kan säga att under helgen har jag tillåtit mig själv äta va jag vill, man e liksom aldrig på kryssning o då får man unna sig)
Jätte fint låg vi i Mariehamn o de va helt stilla på havet.
De va nästan bara vi o pensionererna uppe.. haha!

Satt på soldäck o njöt av värmen medans Ebba låg o sov i den skuggiga vagnen,
Många kom fram o kommenterade vilket underbart vackert barn vi hade, att de va den sötaste bebis dom hade sett. Då kan jag säga man blev stolt som mamma när okända människor kommer fram sådär :)

Stod att de skulle ske tvinspelningar för tvserien Färgan som sänds på 5an, men tyvärr såg vi inga kameror, båten e STOR iofs.
Såg inga "färgan kändisar" heller, haha men hörde iaf den ena som pratade ur info i högtalarna, de ni!

Allt har gått bra iaf, nu ska jag kika vidare sen ta en skön dusch!

Resultatet från 5 dagars hälsoliv (efterosm helgen ej blev hälsosam)

Mage- 5cm
Arm- 2cm
Bröst - 2cm

Så ganska bra ändå!

Ebba stackarn har diarre, vet inte om de kan bero på päronspuren på burk som hon fått som efterrätt nu när jag ej lagat själv, hoppas de ger med sig.
o de där med o sluta amma går heller inge vidare, Ebba äter nämligen inte ersättning, har försökt nu under helgen o hela fredagen o hon tar bara ngra få miliiter innan hon spottar ut, men men fortsätt kämpa!


tåget upp


Matpaus i hytten


nyvaket.

Mer bilder senare, Ebba skriker nu!

Kommentarer
daniella

låter som att ni haft en helt underbar resa? :)

2009-06-01 09:22:15
URL: http://dellisch.blogg.se/
Lizette

Låter som ni haft det jätte bra, roligt..



Javisst blir man löjligt stolt när folk säger att ens barn är söta och duktiga. :-)



Bra kämpat med hälsolivet. Nya tag denna veckan, lycka till! Kram

2009-06-01 09:50:31
URL: http://www.paddis.se
lollo

låter som ni har haft det jätte bra. Vi måste ses nån dag. du vill inte med på stan på torsdag en liten sväng?? ring

2009-06-01 12:05:14
malin

Vad skönt att allt gått fint! Såg på kortet att du tog på dig klänningen ändå, jättefin var du i den!

2009-06-01 14:04:29
JosefinEmilie

shit vad fort tiden går, Ebba har blivit jättestor nu ju :) En liten prinsessa är hon verkligen! Kram

2009-06-03 00:23:24
URL: http://regnblomma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0