Aj min handled

Att de inte kan gå över, men icke.
Fortfarande hakar den upp sig o värker som tusan.. e rädd de blir operation tillslut ändå.
Men jag har typ vant mig vid den jävla smärtan nu, men när de gör så ont så man ej kan lyftaEbba då blir de problem.

Igår kom kusin Lena o hämtade mig o Ebba så vi spenderade dagen där.
Trevligt o göra ngt annat.
Hehe men Ebba e så mkt lättare o ha o göra med hemma (inte för att hon va skrigig eller så nu men just för att min fick bära henne mestadels av tiden)
När hon kom hem la jag henne i babygymmet o där låg hon säkert 20 min o va nöjd o lekte.

Har fått låna en tunika/klänning av Lena som jag ev ska ha på dopet.
Får se om de blir så, ska in till stan o kika lite idag.

Sanna ska ju fixa mig så som hon ALLTID gjorde innan..
Ingen ide´o expremitera för mkt, jag vet ju jag trivs i de sminket hon brukar göra.

Vaccinationen va imon.. usch.. men men nödvändigt ont.

Nu gnäller Ebba.

Kommentarer
Lizette

Faan vad skit med din handled då.¨Vad vill Ebba lilla helst ha i dop present? Skulle vi gå till stan tillsammans idag eller?



Filmen var bra men hemsk. Det hade gått fint med Nikki. Hon hade inte varit direkt hungrig utan lite smågnällig som hon är på kvällen så Emil hade gett henne flaskan med ersättning, det tyckte hon inte om. Hon sög och så men innehållet spottade hon tydligen ut. Så ska jag lämna bort henne så får jag nog lära mig att pumpa med den där förbannade pumpen. Jag har en kräsen liten tös.

2009-03-17 08:15:50
URL: http://www.paddis.se
Leinda

hellusan fick ju inte de.. tyckte knappt ja fick veta nått om smärtstillande o skit dom testa med varm typ kudde lr nått på magen o skit men trodde ja skulle explodera då de va obehagligt.. men kryst värkarna dom kändes ja :D

2009-03-17 08:54:17
URL: http://leinda.blogg.se/
Leinda

Jo glömmer gör man ju men ändå inte riktigt.

Ne dom va verkligen jätte svåra med sånt ja typ bad dom haha ja bad dom köra kjejsar snitt på mig för ja klara inte mer men inte fan fick ja något mer än lustgasen. det tycker ja va väldigt dåligt för ont hade jag!



kramen

2009-03-17 09:05:29
URL: http://leinda.blogg.se/
Sanna

hej Playor :) Vet inte om jag hinner innan dopet, men jag kommer ju tidigt oavsett, så jag kan hjälpa dig med ditt smink och det dära :) Se till att hitta ett par snygga tights idag nu. Pussar

2009-03-17 11:39:06
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Leinda

edan det är sputan i ryggen va?

asså gillar hon inte att åka i vagnen?

adu tiden går så jädra fort tyckte de va rätt nyligen som vi båda gick o va gravida o du vart hela 8 veckor före mig :D men som sagt tiden ba springer i väg andreas blev ju 1 månad i söndags ja vet inte va ja gjort denna månaden :S

2009-03-17 17:22:00
URL: http://leinda.blogg.se/
Sanna

Men usch vad tråkigt då, men jag tror man ska kunna bli fadder även om man inte är med, ska ni inte ha två? vet att när min syster döptes, så var inte hennes ena fadder med för han bor i kina, å det gick bra i alla fall. Puss

2009-03-17 18:51:44
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0