Det värker i mamma hjärtat

Ebba hostar o hostar o de e slemmigt värre vill jag lova.
De låter så jobbigt för henne.
Ringde bvc igår o dom sa att sålänge hon äter o verkar normal i sättet.
Dock ska inte en vanlig förkyldning sitta i i mer än en vecka, så börjar de inte tona av nu snart skulle vi kontakta barnmottagningen.
Ger de ett par dagar till om de inte blir värre alltså.
Stackars lilla älskling!

Igår gick jag o Lizze en långpromenad med våra vagnar.
Mkt trevligt o jag va ute i nästan 2 timmar.
De e så skönt att ha en vän som har barn i samma ålder.. man har mkt gemensamt o kan alltid rådfråga henne.

Blev en vända in till stan med.
Köpte dom där gardinerna, kunde inte sluta tänka på dom.
De blev verkligen jätte bra!
Tillsammans med lite kuddar o andra prynadssaker i orange eller grönt kommer de sitta som en smäck.
(Före o efter bild kommer såsmåningom)

Tror ni jag hade fått in mina pengar igår från försäkringskassan då som de va lovat?
Oh nej.
Ringde dom tidigt på morgonen o frågade varför, då fick jag till svar att dom kunde komma in efter tolv.
Jaja de e lugnt tänkte jag.
Meeen inga pengar på hela dagen igår, ska in o kika nu snart annars ringa o skälla på dom idioterna som vanligt.
(man skulle nästan kunna säga att de blivit en del i vardagen att ringa o skälla på dom )

Eventuella ändringar kanske kommer komma på bloggen nu snart.
Får se..

Nej nu morgonkaffe..

Kommentarer
Lizette

Köp en näsfrida och sug ut snoret så ska du se att hon andas mycket bättre igen, den är inte så dyr, under hundralappen.

Ja, superkul att dom är lika gamla våra små töser. Får hoppas dom blir bra kompisar sen när dom blir lite större. Kram

2009-03-31 09:51:25
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0