En vanlig morgon

Jag o Ebba har verkligen våra rutiner nu om dagarna, spec morgonen o kvällen.
Jag går upp först o hon ligger kvar o pratar högt o när hon sedan blir missnöjd så byts blöjan o efter de blir de babysitern här nedanför mig.
De funkar bra hittils o göra så.

Igår va de en del o göra måste jag säga.
Kändes som allla ville träffa mig just igår.

Malin kom upp en jätte snabbis o sa hej på förmiddagen.
Sen kom försäkringskillen o snackade om försäkringar för Ebba, vi bytte till skandias eftersom den verkade tusen gånger bättre än den fackförsäkringen som Ebba va tecknad i innan.

Efter de skulle vi till soc för o skriva på lite papper för o se om vi iaf har ngn chans o ansöka när de e sån månad då de tillkommer massa andra räkningar såsom el,sjukhusvistelse tvlicens osv.
vi får se va beslutet blir, e inte hoppfull alls dock.
Gud va jag hoppas Johan får ett jobb snarast!

Sen efter de passade jag på o dra iväg o lämna tillbaka bröstpumpen, så allt tråkigt o viktigt blv gjort igår.

Lena kom även o hämtade alla 50/56 kläder som hon skulle låna eftersom hennes bebis ska komma nu snart.
Hoppas de finns ngt som faller henne i smaken.

Idag blir de spädbarnsgruppen som vanligt, annars inget planerat va jag vet.
Jag vill komma igång med träningen, men de suger o träna ensam + att Johan inte kan ha Ebba eftersom hon typ skriker direkt när han tar henne.
Men han får fan öva, eller passa på o gå ut o gå med vagnen om hon e supertrött.
Man ska komma igång med träningen o de e fan jobbigt, brukar bli nån enstaka gång ibland liksom o då kan de lika väl kvitta.
Okej att man tappar vikt nu ändå pga ammningen, men tänk då resultatet om man käkar lite mer regelbundet o tränar.
magen e ju liksom lite degig efter en graviditet.
Jaja

Nog om detta.
tvätta MÅSTE göras, har fan inget o ta på mig idag (har la jag aldrig nu efter man fick barn men ändå)
Tvätttid är först imorgon så får väl se om de blir mysdress som får duga idag.

Nepp nu ska jag prata med min dotter som inte tycker de e lika kul o sitta här längre nu.
Så kom ihåg, alla komenterer e superkul :D

Kommentarer
Lena

Å TACK snälla Emmelie för alla fina babykläder jag får låna. Det är hur värdefullt som helst!



KRAM från bebbe mig å Tommy!!

2009-03-05 15:54:09
Lena

Tack för alla fina kläder vi får låna till vår knodd, det är hur värdefullt som helst!!!



Kram Lena Tommy å knodd

2009-03-05 17:00:14
Lizette

Ja, det är kul när det händer lite i deras utveckling. Jag längtar så tills hon kan sitta och leka, då brukar det där missnöjda gnällandet försvinna vilket är skönt.

Imån ska jag träffa Nese, det är väl det som är planerat. Själv?

2009-03-05 17:05:06
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0