Kaffet är på

Köpte nytt kaffe igår så nu när jag skulle öppna paketet luktar de sådär ljuuuuvligt i köket.

Även igår skötte jag mig bra.
Va ute o gick först ca en timma på morgonen.
Upp mot bolltorp o över mot kvarnberget.
Så en del branta uppförsbackar blev de.

Åt en vanlig lunch.
Potatismos o soyakorv.,, men åt liksom mkt mindre av de o en MASSA sallad.

Sen va jag sådär allmänt slö igår.
Skulle egentligen städat men eftersom Ebba är inne i en sån period då hon verkligen inte klarar av o underhålla sig själv så gick de sådär med den saken.
Johan försökte men de gick bara den stunden jag diskade.
Johan fick iaf tvättat, alltid något.

Sen runt fem tiden gick jag ut o vandrade igen.
De va en ännu längre promenad o de va riktigt skönt o komma ut o gå.
Alla tre mår bra av detta, dvs Jag Ebba o Tilda.

Idag är de änligen spädbarnsgruppen igen.
Har varit riktigt tråkigt o inte haft ngt planerat under veckorna.
Ska bli kul o se Therese lilla Pascal med, o kanske den andra tjejen fått med .
Usch ska in o göra sån där cellprovstagning med, kul o få sätta sig i gynstolen.. fy fan!

Har kommit på massa saker jag önskar mig nu när jag fyller år.
Ipod eller en bra Mp3 - nu när jag är ute o går så mkt så e de mkt trevligare med musik.
Presentkort på kläder- väldigt behövligt.
Presentkort på No19 - Behöver verkligen färga o klippa håret för o känna mig ngt fräschare.

Nej nu kaffet.. mums!

Kommentarer
Lizette

åhh vad mysigt att få träffa massa bebisar :-)

2009-03-26 08:15:45
URL: http://www.paddis.se
Therese

Ska bli kul att träffa er alla idag. Det har kännts rätt tomt nu när det har varit stängt några gånger.

Kram!

2009-03-26 11:18:50
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Mela

hehe har knappt haft tid eller ork att varken läsa eller skiva själv på bra länge nu..

Ayla ska underhållas hela tiden för att vara nöjder :) så man hinner ju inget alls..

så har ja vart less pga att bilden vart på verkstan, 10 000 går de lös på kul kul kameran pajja så här lagom till dopet kul kul så har hittat ny nu så ska iväg och köpa nästa vecka där går de 7000kr... blöö alla pengar bara försvinner.. som tur var få ja tbx på skatten så de pengarna får gå till kamera

2009-03-26 20:14:44
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0