Lite väl tidigt kan jag känna

Klockan 06 vill jag inte gå upp..
Då kan jag känna att Ebba slått upp sina blå lite väl förtidigt.
07 Fine, men den timman gör väääldigt mkt.
Men försökte få henne o somna om genom att mata henne o inte kolla på henne , men hon brydde sig inte alls.
Låg o pratade värsta högt o brydde sig inte alls om att hennes mamma behövde sova .. jaja nu är jag uppe iaf .. *gääääsp*

Idag har jag bara tvätt på shemat, annars händer ingenting.
Ska försöka dra med Johan på en promenad, tror inte de kommer gå ngt vidare men värt ett försök.

Usch va uttråkad jag är när man inte har varit på spädis på tre gånger.
Veckorna blir så mkt längre.

Ska försöka sköta mig med maten o promenader idag med.
Sviiin hungrig nu efter en natts ammning.
Men men får nöja mig med en kopp tills senare.

Har ju inget vettigt att skriva om alls såhär på morgonkvisten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0