När saker inte blir som planerat...

Igår va en heldag hos mamma.
En massa promenader blev de iaf o Tilda o jag va även uppe i fårhagen o lekte o kastade pinne, Tilda var helt överlycklig!

Va inne i stan iaf o fick köpt de jag ska ha till dopet, nu ska ja bara testa allt tillsammans för o va helt säker på att jag gillar de o trivs i de.

Becka ringde igår.
Berättade att hon inte kunde komma på lördag pga att hennes chef isf skulle ge henne sparken.
Jag blev så himla ledsen o bara grät o grät o grät, de e ju hon som ska va gudmor åt lilla Ebba.
Valet va så självklart när jag valde henne, vi har känt varandra hela livet o känner varandra utan o innan.
Märktes att Becka oxå va deppig över att hon inte kan komma, så jag klandrar inte henne på något sett, men blev ändå jätte ledsen.

Så får göra en annan lösning o hoppas prästen går med på de när vi ska ringa han idag.
Della ska va gudmor åxå o va den som håller Ebba där framme.
Förhoppningsvis kan även Becka stå som fadder även om hon inte kan vara med.
Får ringa o kolla , ´men de borde ju gå eller hur?

Idag är den där jävla vaccinationen  o jag mår skit för detta, vill inte att min älskling ska få ont.
Hennes skrik är så hjärtskärande när man hör att hon gråter pga smärta, man ser riktigt paniken i ögonen på henne o tårarna rulla ner från hennes kinder.. fy fan!
hoppas inte hon blir värsta sjuk eller skrikig av den heller eftersom de kan förekomma.
De ska iaf bli spännande o se hur mkt hon gått upp o hur lång hon blivit, eftersom de va en månad sen sist.

Efter de ska jag la antagligen hem till Sofia, men får se hur både jag o Ebba e efter den traumatiska upplevelse.

Nej nu kaffe.

Kommentarer
Sanna

Jaa idag är det soool :) Hoppas det går bra med sprutan, men det ska du se att det gör, även om det är jobbigt för stunden. Nu ska jag iväg å fixa klart Ebbas present ;)

2009-03-18 11:49:30
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0