O Ebbas rosslighet o hosta fortsätter

Tycker så synd om henne när hon låter så i luftvägarna.
Man vill liksom hosta åt henne så hon får upp allt de där, men de går ju tyvärr inte.
Nyss låg hon o gnällde lite ifrån sängen o hon hade grönt snor som bara rann ur näsan när jag kom o hämta hene :( Stackars lilla gumman..
Hosta, slem o snor när man är så liten :(
Usch!
Man blir orolig att de ska bli värre liksom, men men vi får hoppas vi har turen på våran sida o att de vänder.

Va iväg igår o fick oss köpt en hoppgunga iaf, va kul o testa.
Okej hon hoppade inte men hon stog där o kikade ett par minuter innan hon tröttnade.



Johan va på akuten i x antal timmar igår igen.
Fick iaf med sig 6 smärtstillande med sig hem.
Dom sa att de verkar som en kosta kommit snett på ngt vis, o blir de ej bättre så måste han börja gå hos en kiropraktor .

Jag fortsätter kämpa på med mina promenader så gott de går, alltid trevligt med sällskap o de har jag fått av Evve ett par gånger nu.
Maten gör jag med så gott jag kan med, lite lite sämre under helgen kanske men iaf bättre än innan.

Hittade ett par gardiner på stan som jag verkligen ville ha.
Dom va lite sådär blommiga o gick i grönt o vitt, såg väldigt vårigt/sommrigt ut.
Med ett par gröna kuddar i soffan skulle dom gjort sig bra här.
Så som sagt får jag tillbaka på föräldrapenningen så blir de att först skaffa dubbelsäng o sedan kanske lite annat till hemmet.
Vår lägenhet e liten, så vi får la försöka göra den så mysig de går tills vi tids nog får tag i något större eller hur?





Kommentarer
Evelina

Fina kort hjärtat. Hoppas hennes förkylning ger med sig snart! Ut och gå idag? :)

2009-03-30 10:39:15
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0