Tisdag

Igår va de kalas på både gruppen o hos Lollo.. trevligt!

Allmänt irriterad på Johan e jag hela tiden, just för att han växt fast vid datan o knappt pratar med oss.. gör mig riktigt ledsen!
Han tar Ebba när jag ber om de, men liksom bara om jag ska göra ngt, tex äta,duscha.
Varför kan han inte erbjuda sig?
nej fan en rejäl spark i arslet behöver han.

 Annis Johan ringde mig igår o sa han antagligen hade jobb till Johan på fredag om jag fattade de rätt.
Han skulle komma hit ngn dag o förklara, fan ta min Johan om han inte går o jobbar då,, man tar alla chanser man kan eller hur?
Annars får väl jag göra de, nej fan de kan Johan göra!

Mamma ringde till Johans mamma igår o förklarade läget o hur Johan betedde sig (han föräldrar hade bönat o bett mamma ringa om de va ngt hon visste hur de va hemma) Jag är ju som jag är o säger alltid att allt e bra.
O dom förstår mig verkligen o ska försöka prata med Johan på ngt sätt o se om de går fram bättre.

Jag gör gärna mkt här hemma de e inte de, men när Johan ändå e hemma o e arbetslös så tycker jag man kan dela på alla hushållsuppgifter o Ebba osv.
Just nu är de som o va tvåbarnrnmamma.

Ska iväg till Lizze idag iaf o även försöka ringa o fixa kite papper.
Nu ropar Ebba, hon e väl hungrig.

Tack för uppmuntrande komentarer!

Kommentarer
Lizette

Vad bra att din mamma ringde Johans föräldrar. Så som han håller på kan man inte hålla på när man har fått en familj. Hoppas verkligen han skärper till sig nu, annars får du nog slå hårt mot hårt gumman. Låt ingen köra över dig, det är inte värt det i längden. Tro mig... Ses sen gumman. Kramar

2009-03-10 10:04:13
URL: http://www.paddis.se
Sanna

Bra att din mamma ringde och hoppas det hjälper. Hahah jaa nyfiken blir man, men så är det ;) Ni får nog reda på mer inom kort hahah. Puss

2009-03-10 12:16:01
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Daniella

vi får ses snart systerdyster! älskar dej hjärtat

2009-03-10 12:32:54
URL: http://dellisch.blogg.se/
malin

Usch...känner igen mig så fruktansvärt mycket..ta hand om både ett stort & ett litet barn..man blir så trött. Hjälper det inte med att hans föräldrar tar ett snack med honom backar jag inte för att själv göra det. Jag vet precis hur det är och kan förklara på ett bra sätt, inte genom att gnälla och tjöta men kanske genom att få honom att ändra sin inställning till saker å ting. hör av dig om det är något, jag finns här. puss på dej

2009-03-10 20:17:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0