Bara snabb kaffe hemma

Inte alls samma sak men de får väl gå antar jag.
Trött o allmänt frusen eftersom vi glömde stänga köksfönstret under natten.. brr!

Ebba sitter i gåstolen o leker o pratar o kastar sina leksaker runt sig.
Skönt att kunna sitta lite själv på morgonen eftersom hon alltid e så nöjd då.

Halvtio blir de promenad med tjejerna, jag är opeppad som tusan just nu men de blir säkert bra när vi väl e ute.
Bara jag hinner allt o att Ebba fått sova en liten stund innan o förhoppningsvis börjat blitt trött igen.

Blev Robinson o LITE chips igår, va inte alls gott faktiskt.
Vem håller ni på där?
Jag tycker heelt klart Jarmo den knepiga äldre mannen ska vinna:)
Han har alltid verkat ärlig o varit sig själv!

Usch nu e de stökigt här hemma igen.
Trots att jag inte gör annat än städar o plockar, de e bara för vi bor så jälva trångt o har nada förvaring.
Förbannade lägenhet säger jag bara.

Får säga till Johan o diska när jag är iväg o handlar i eftermiddag eller något.


sitter stadigare nu


Kommentarer
Evelina

Jag håller på Jarmo jag med! Han är helt klart BÄST! :D Hur e läget idag?

2009-05-24 16:01:03
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
JosefinEmilie

Ååh hon ser ju ut o vara hur go som helst! Kram gumman

2009-05-25 21:14:31
URL: http://regnblomma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0