Grattis älskade barn



Idag var de 5 månader sedan jag låg o hade onda onda värkar vid denna tiden, innan jag ens hade träffat lilla Ebba.. nufortfarande kl 08:30 så var jag fortfarande bombsäker på att du var en liten pojke, en Leon, men ack så fel jag hade när efter många värkar senare du gjorde entre med ett högt skrik.
Tack Ebba, jag älskar dig!

Igår va jag ganska duktig o tvättade alla fönstrerna, de e ju så förbannat tråkigt o göra men resultatet blev ju bra.
Dock lär de dröja tills jag gör skiten igen.

Va o handlade lite frukt o lite rotfrukter till min egna barnmats tillverkning.
Ebba gillade inte maten ngt vidare men fick i henne en del innan hon kväljde sig alltför mkt.
Efterrätten därimot älskade hon, ett päron som fått koka ngra minuter (för att bli lättare o lägga i mixer) + en halv banan... Fina grejer de där.
Har kvar tills idag med,, fin fint.

va iväg på babybad o Ebba älskar de verkligen.
Plaskade o lekte med leksakerna för fullt, så kul o se henne sån.

Bråkade med Johan med, eller ja asså jag gick o pratade sådär allmänt på väg hem från badet.
tror jag sa ngt i stil med " va roligt att Ebba gillar de så mkt, vi måste fortsätta med detta"
Så ser jag att han ser sur ut o jag frågar va de e med han och får svaret "jag är så himla trött på o höra dig prata hela tiden"
Blev riktigt ledsen faktiskt, sa till han att passar de inte kan han fan dra..
Så han va borta i kanske 1,5 timma.. suck.

Pratar mkt med Johans mamma, hon vill ju jag ringer o berättar eftersom hon av ngn vet hur han är.
Hon tycker synd om mig o vill inte han ska bete sig så illa, dom ska på ngt sätt försöka komma med lite kommentarer o försöka sparka igång Johan, för jag e övertygad om han kommer ut på praktik eller jobb så kommer han må bättre sen.

Jobbig natt, Ebba har gråtit masa o varit vaken väldigt mkt.
Jag är helt död.
Tur att jag ska iväg o få massage på spädbarnsgruppen vid elva, väldigt behövligt.

Nepp nu ska jag dricka mitt kaffe sen mata lill-grisen.

Hur lägger man in youtube klipp någon? Kan ni förklara?




Kommentarer
June

Hejsan. Fy vad jobbigt med din sambo,hoppas han kan få nåt jobb snart. Om du ska lägga upp ett videoklipp från ex youtube kopierar du texten i ett fält på sidan däör det står "bädda in". Sen skapar du ett inlägg, trycker på "HTML" och klistrar in texten där. uppdatera, sen klart!!! Är dålig på att förklara - hoppas du fattar! Kram

2009-05-14 09:17:26
URL: http://mammajune.blogg.se/
Lizette

Faan vad elakt sagt av Johan, sånt ska du inte acceptera. Du är värd bättre.

2009-05-14 12:18:12
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0