Heldag iväg hemmifrån igår

Dagen flöt på fint, spädbarnsgruppen som vanligt.
Ebba åt faktiskt lagad mat o UTAN att behöva blanda de med burkmat igår, dock gillade hon de inte jätte mkt men de slank ner efter lite tid.

Jag ska INTE ge henn banan mer, hon va så himla hård i magen igår.
Märkte att hon tryckt o försökt hela dagen o när jag sedan bytte blöja ihopp om att hon hade bajsat så satt den fast i rumpan på henne, hon verkligen tog i för kung o fosterland utan resultat, så fick hjälpa henne med tempen o efter x antal minuter på skötbordet fick vi nog ordning på de.
I fortsättningen blir de päron till efterätt som ju ska vara lösande.

Becka hämtade upp oss vid fyra tiden o vi åkte till Lena o hennes lilla familj.
Vi grillade o åt gott.
Jag fick äran att hålla Jonathan, hade inte Lena gett över han hade jag aldrig vågat.
Helt sjukt men har fått för mig jag glömt hur man gör o att jag typ ska tappa han eller ngt, haha även om de inte e alls längesedan Ebba va så liten.
Riktigt mysigt iaf:)
Ebba mös hos syssling o Gudmor Becka sålänge ist.

Inga som helst planer idag, mkt tråkigt.. vill göra något ju.
Ebba e dock förkyld, näsfridan är ett stort hjälp i dessa tider.

Städa behövs göra idag, så de e la de enda som e planerat.
Men jag är öppen för förslag..





Kommentarer
daniella

nämmen va trevligt :) hon har på sej bodyn hon fick av mej :)

2009-05-15 12:33:02
URL: http://dellisch.blogg.se/
Lizette

Naaw, så liten och söt han är. Ebba blev helt plötsligt jätte stor ju :-) Ha det fint. Kram

2009-05-15 14:42:12
URL: http://www.paddis.se
Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Päron är kanonbra -även katrinplommon:.))

2009-05-16 04:17:43
URL: http://mammamelissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0