Hon är sig inte lik

Lilla Ebba har sen i måndags varit helt annorulnda, hon är inte samma bebis.
Hon gnäller mestadels av dagen o skriker, Ebba skriker väldigt sällan.
Igår innan jag la henne skrek hon hysteriskt utan att kunna tröstas tills hon tillslut somnade.
Fick tipset av Lizette att byta ut vissa ammningstillfällen mot ersättning, mjölken kan ju vara tunn o näringsfattig även om de finns massor.
Ska testa de ,,
Vill ju resan iaf ska bli behaglig o de blir den inte om hon kommer va på de humöret vill jag lova.

Idag är de massor o fixa inför resan imorgon.
Packa o handla allt som behövs till Ebba, dvs mat ersättning ny flaska o grejer på apoteket till mig.
SKa även in till Gina trico o se om jag hittar ngt för sista gången, Monica hade ju super fina jeans som tydligen inte va jeans utan jeansleggings, värt o kolla en sista gång innan man byter bort presentkortet till Olivia.

Igår fick jag städat köket ganska grundligt efter att Johan hade diskat, eller ja de finns la en del kvar om man ska va noga o göra kyl o skåp o så men de ser iaf bättre ut än innan, sen om vi bara kommer iväg med panten med så e de super.

Nej känner mig inte inspererad till o skriva just nu, e mestadels stressad över hur de kommer gå i helgen o om Ebba ska lugna sig.
Håll tummar .... och tår!




Kommentarer
daniella

haha vad ska du byta presentkortet mot då? :P

2009-05-29 13:00:18
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0