Långpromenad

Började dagen med en långpromenad tillsammans med Lizze o Nikki.
Vi va ute i två timmar o Ebba Gnällröv gnällde mestadels av sista timmen , jobbigt o höra när de bara e gnäll gnäll gnäll.
Tillslut fick jag låna Lizzes mkt användbara typ ryggsäck/babybjörn/sjal.. en mkt bra grej som gjorde så vikten fördelades jämt över ryggen o de ej gjorde ont i bära henne.
Hon sov i denm gott o ligga gungandes på mammas rygg vetni.

Fick samtal igår av Johans morbor, dom vill ha med oss på kryssning.
Så antagligen åker vid med en Findlands färga i ett dygn den 30/5, Johans mamma fyller 50 år så de blir ju en del av hans släkt.
Känner mig nervös, hur ska de går när mina o Ebbas rutiner bryts helt?
Samtidigt ska de ju bli jätte kul, sen va de där med min extrema sjösjuka, så hoppas för gudsskull de är vindstilla.

Hittade en stavmixer o tänker verkligen försöka göra maten till Ebba nu själv, hoppas bara hon börjar gilla de bättre,

Hon är inne i en rätt gnällig period nu faktiskt, vill ha total odelead uppmärksamhet HELA TIDEN, annars gnälls de.. de kan gnällas även om man pratar med henne o så, så lite kämpigt o jobbigt.

Jaja på tal om gnäll så har hon låtit ett bra tag nu, får fortsätta spela lite barnsånger med henne o sjunga o låta henne stå o hoppa i knät, då kanske hon är nöjd ett litet tag till iaf..

Kommentarer
Leinda

ne vi bor inte ihop än

men vi söker har väntat på ett svar på en lägenhet nu men inte fått besked än så känns som de e o lägga ner den.. men vi bor typ ihop hela tiden ändå hos han en vecka o sen hos mig typ... segt som fan men va gör man =)

Hur går de för dig o lilltjejen då?

såg att hon kan sitta nu va roligt :D

2009-05-12 20:34:31
URL: http://leinda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0