Lite nytt

Ibland säger personer saker som sårar o jag säger inte ifrån.
Varför säger jag inte bara att de inte e okej o säga/göra så?
Jadu jag vet inte men man blir väldigt besviken o ledsen.

Igår va vi o grillade hos Lena tillsammans med en del av släkten.
Träffade Becka en sista gång innan hon åkte hem igen, finns ingen jag älskar så mkt som den tjejen.
De e så otroligt skönt o ha en vän där ord inte behövs, hon vet vad jag tänker utan att jag behöver säga något.
Ibland kan jag tro att vi borde varit enäggstvillingar, dom sägs ju ha ngn konstig förmåga o de har nog vi :)

   

man blir inte äldre än va man gör sig, glöm aldrig de!



Riktigt ruggigt väder ser de ut o vara ute idag, höst typ.
Ska iväg o ta en tidigt fika med syster på stan innan vi drar vidare tillspädbarnsgruppen.
Hm vill ju hon ska ha samma kläder som igår men de kanske blir för kallt?
Iofs kan hon ha en jacka o en filt i vagnen så de löser sig nog.

Känner mig lite deppig idagm vet inte varför.
Bara vaknar med den känslan av att jag inte duger till något, att Ebba inte har den bästa mamman för att hon inte har massa dyra nya saker jämt.
O jag vet egentligen att de absolut inte spelar någon som helst roll för henne men jag VILL ju kunna köpa massa nytt jämt men de går inte med våran ekonomi.. att något ändå funkar med allt e la bra iofs.

Esch trasslar in mig i tankar, här kommer lite bilder istället.
Glöm ej att kommentarer alltid uppskattas en deppig dag







Mer bilder finns på facebook :)


Kommentarer
stin

hej mimmi tack för igår!lika trevligt som alltid att ha er med.söta mamma , å söta lilla ebba.du vet va ja sagt till dej om de där med att vara mamma? glöm inte de, du äääär så fin med ebba, bättre kan hon inte ha det. puss på er, älskar er!

2009-05-18 09:32:01
Lizette

Nej, men gud så söt hon är. Självklart du och Beck också :-) Säg ifrån när du tycker något är fel, då ska du se att du mår bättre själv också. Det tar tid att lära sig våga det, men när du väl gör det så kommer du att må bättre i längden.



Tips på bantning, javisst. Jag gör det mycket enkelt för mig själv.



Frukost kl 08. Kaffe+ 2,5dl fil, 40g musli och ½ banan i.



kl 11 en frukt.

kl 12,30 ca, sallad, har jag rester sen gårdagens mat så blir det lite sånt med, men väldigt lite.

kl 15 - en frukt

kl 16,30 - Middag, halva tallriken grönsaker och en fjärdedel med kött och en fjärdedel med pasta/potatis/ris. Och överfyll inte tallriken, små portioner.

kl 19-20, lite fil och musli.



Och ingenting däremellan förutom vatten, och kaffe om du blir sugen, utan mjölk.



Man känner sig lite hungrig men det är inget farligt. Man dör inte av hunger. Och sen jag började med detta har jag blivit piggare och får inte sånna dära blodsockerfall så att det känns som jag vill svimma.



Och självklart en massa promenader, flera ggr om dagen.



Testa detta och lycka till. Du kommer klara det galant. Kram

2009-05-18 09:58:50
URL: http://www.paddis.se
Therese

Ebba var jättefin idag i sina nya kläder :-) Hoppas du känner dig lite mindre deppig nu. Kram på dig!

2009-05-18 19:46:29
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0