Lite shopping

Fick shoppat lite trots allt, ett par jeansleggings o en aprikosfärgad klänning, e lite osäker på om jag gillade de eller inte men Malin påstod de såg bra ut.
Va ute i ca två timmar o vandrade, så lite motion fick man samtidigt som man handlade.

Ringde bvc o rådfrågade o fick komma dit o ta en vikt.
Va inte orolig att hon ej hade gått upp egentligen men de e konstigt när ens barn blir helt annorlunda mot innan.
100g hade hon gått upp så de va ju lugnt, Anki berömde mig o sa att hon såg Ebba va en välomhändertagen bebis o att de ev kunde va tänder även om de inte syndes minsta lilla.
Vi ska se hur de blir o höras på måndag.

Börjat lite med packningen av skötväskan iaf, de e verkligen mkt o tänka på när man ska packa för en bebis, även om vi bara e borta ett dygn så blir de massor, blöjor,burkmat, osv osv

Jag hoppas resan ska bli kul o att Ebba ska bli på lite bättre humör.
Vill inte bli avskräckt att åka bort igen liksom.

Ska ta tag i städning nu o sen fortsätta packandet.

Over and out

Kommentarer
malin

påstod?!! haha, hade det inte sett bra ut hade jag inte sagt att det var fint heller, det kan jag garantera dig ;-) Du var kanonfin i den färgen!

2009-05-29 14:12:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0