Måndagsmorgon

De e så kul att Ebba sitter lite nu, eller ja de e ju inte länge men de blir ändå längre sekunder för varje gång.
Längtar tills hon kan sitta själv o leka med sina leksaker utan att ta sig någonstans :)
Inom ganska snar framtid är de ju iaf.

Kan fortfarande inte glömma de små ulltussar som jag träffade på i Lördags.
Jag skulle mkt väl kunna tänka mig ha två hundar, synd bara pengar ej finns just nu.
Längre fram hoppas jag verkligen på en till liten vovve i familjen, jag älskar hundar o två är ändå helt okej antal.

Igår va vi hos pappa o Christina o grillade lite lax, trevligt.
Ebba fick ännu en ny stickad tröja, superfin.. Lägger upp bild när hon haft på sig den.
Lilla Ebba har många stickade tröjor, men de e fint o användbart o vi kan verkligen variera oss med alla de vi har nu.

Idag är de spädbarnsgruppen som vanligt som gäller.
Sedan handling eftertsom de inte finns överdrivet mkt mat hemma..

Har varit ganska deppig tillofrån nu de senaste.
Mkt beror nog på Johans databeroende, att han alltid sitter här hela sin vakna tid o inte vill hitta på något med oss.
Försöker säga till han men då blir han bara arg..
Älskar Johan men hatar hur han beter sig.
Sen vissa stunder är de som bortblåst o han pratar o har Ebba, tänk om de vore så jämt.. jaja,,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0