Frusen

Ebba sover och Johan är på gymmet, så njuter av lugnet ett tag.
Jag bara är.
Gick o plockade o städade så som jag brukar göra när Ebba sover, men bestämde mig för att ist sätta mig ner o ta de lugnt två sekunder, kan behövas!

Nu kom han hem iofs men tänker sitta på mitt arsle här ändå, haha!

Har hämtat intyget från soc o ska om ett tag ringa hyresvärden o be om att få skriva kontrakt med honom,
Jag måste inse att denna chansen kommer inte igen så vi måste ta den!
Jag kan inte mesa o tänka på saker som kan gå fel, de löser sig på något sätt, de måste de göra!
Så håll tummarna att inget skiter sig nu utan allt går som vi faktiskt bestämt innan.
Skönt o ha de på papper, då kan man fira!

Tänkte ta dagen till o fortsätta städa lite, inte mkt kvar men de lilla som är kvar iaf.
Vill ha rent o fint när de e fredag (även om fredag är som vilken dag som helst i våran familj)
Tända ljus ikväll o bara vara, Sofia kanske kanske skulle komma o dricka ett par glas vin o kolla Idol med. kan va trevligt isf!

Har ingen blogginsperation så avslutar här och nu.

Skulle bara visa livstecken snabbt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0