Måndag morgon

Ska turen vända?
Nej jag vågar inte tro på de men ska iaf iväg o kolla på lägenheten jag berättade om igår.
Klockan elva ska vi kolla på den, prata med hyresvärden o få reda på mer fakta.
Se om de ens e något vi gillar, annars kan man ju prata med han som har de o se om han har lägenheter på fler ställen o be han höra av sig om ngt annat blir ledigt.
Men vill flytta nu nu nu! Helst igår!

Jag längtar efter o få inreda precis som jag vill (o få hjälp av Della som e mkt duktig då)
Kunna inreda ett litet prinsessrum till Ebba, himmelsäng, rosa o vitt, åhjo va de skulle sitta fint!
Men jag har inte alltför stora förhoppningar, vill inte bli besviken. men jag hoppas.
Håll tummarna ni andra med okej?

De där med uppnaningen om o visa vilka ni är gick inge vidare :P
Haha ett par stycken lämnade en kommentar o de är jag tacksam för, men alla ni andra då?

Har inget vettigt o skriva om så får fatta mig kort denna tidiga måndagsmorgon.

Kram till er!

Kommentarer
stin

Håller tummarna för er! Hoppas, hoppas så, du är värd det, lilla pippi Lotta!!!

2009-11-02 10:39:49
Linda

Jag läser din blogg, har ingen egen. Har en son som är ungefär i samma ålder som din lilla tjej...



2009-11-03 17:13:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0