Nu ni

Avslutningssamtalet igår kändes inte skoj.
Nära på o börja grina va jag med när dom sa vilken underbart bra mamma jag är till Ebba.
Men som jag sa till dom, allt har fallit sig så himla narturligt, jag kunde nog allt instinktivt.
Klart de har varit kämpiga perioder med mkt gråt,vägran till o äta osv, men ändå allt har gått så mkt lättare än va jag trodde från början.

Ebba visade upp sina talanger för vår Bvc sköterska när vi va på spädis, gick flera steg.
Hon blir tuffare för varje dag o går säkerligen till hennes ett års kalas.

Två söta nyfödda fanns de föresten igår o kolla på.
Åh va sugen man blir på en liten till när man ser dom, samtidigt som man vet hur kämpigt de faktiskt va i början.
Nej de får vänta tills Ebba är 2-3 år iaf!

Klockan 09:15 hämtar jag vår nyckel till huset :D
Äntligen!
Pappa ska med o kika lite o fråga o kolla vad hyresvärden ska stå för i matrial med.
Vill börja fixa sanrast möjligt, viktigast är helt klart hallen som är rejält sliten och köksluckorna som är groteskt fula.
De andra vill jag ändå med, man allt kan man inte göra samtidigt.

Jaha tror min dotter börjar bli lite hungig här nu.
Dags o fixa lite gröt till henne och sedan planera resten av dagen.
Känns som tusen saker ska göras, hämta nyckeln, måste handla, kanske träffa lizette o sen skulle jag o Elin kanske ses med så hon kunde få låna min bärsele o bärsjal ett tag.
Della behöver de ju inte än på ett par månader!

Have a nice day!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0