Ny vecka med ännu mera regn

Då börjar vi en ny vecka.
Självfallet regnar de o blåser ute, är så förbannat trött på skiten så de finns inte.
De kan väl iaf va uppehåll?

Igår va nog en av de tristaste dagarna i mitt liv.
Gjorde inget vettigt alls!
Promenerade lite på morgonen trots regnet, Ebba o Tilda behövde komma ut o få lite frisk luft båda två.

Men sen resten av dagen gjorde jag inget!
En sväng till Maxi o fick handlat.
Blir så irriterad på sånna dagar.

Men idag kommer de hända mer grejer o tur är väl de!

Måste in till stan o fixa papper som ska med till soc, och när man väl e där kanske man ska passa på o kika runt lite?
Vaccinet har väl iofs inte fått full effekt när de gått en vecka så kanske borde hålla mig borta?
Vet inte får se hur de blir.

Sen är de spädbarnsgruppen.
Fattar inte att jag snart ska klara mig utan o gå dit, för snart fyller Ebba ett år och då får man inte gå dit längre :(
Eller jo man får komma på fikat om man ringer o kollar men ändå, kommer inte bli samma sak.

Hoppas på att min hyresvärd ringer o säger att huset nu e klart så jag kan dit o börja fixa de som ska fixas o även kanske köra dit grejer som man inte anväder för tillfället, typ som saker i förrådet.
Karro sa att hon ej hade sett han där i helgen så de känns inte specellt lovande :(
Dom får faktiskt ordna de nu för när vi skrev kontraktet så sa han att han kunde få de tomt på 2-3veckor och de har de gått nu!

Ingen insperation alls.
Har ni några bra bloggar o tipsa om?
Som om jag inte läser tillräckligt många menar jag ;)


Tokig bild :D

Kommentarer
JosefinEmilie

Jag är oxå riktigt trött på detta väder..men efter regn kommer solsken :) Man får njuta av att vara inomhus och mysa istället! :) Kramar

2009-11-23 22:28:59
URL: http://regnblomma.blogg.se/
Sanna

Jag som trodde du var vaken och hade uppdaterat ;)

2009-11-24 08:30:01
URL: http://spetan.blogg.se/
Therese

Vem är inte trött på detta väder... Fy!

2009-11-24 15:20:11
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0