Otursdagen!

Fredag den 13de och dagen har redan börjat med att jag skrev ett inlägg o nästan va helt klart.
Då kommer Ebba o trycker på en knapp o vips är ALLT borta o går ej o hitta igen.
Lagom roligt!

Tog mig en sväng till Hälso igår.
Inte för att träna utan för att ge de ett försök till o skola in Ebba på barnpassningen där.
Tillobörja med gick de inte så bra, hon va gnälligare än vanligt o bokstavligttalat hängde sig fast i benen på mig.
Även om jag satt med hennne på golvet så skulle hon promt upp o klättra på mig!
Alla ytor, färger o leksaker verka ge henne en chock:)
Efter att vi åkt lite rutchkana där inne så släppte de lite, hon lät mig sitta på  en stol o kolla när hon lekte lite iaf!

Åkte iväg med mamma till hennes kompis. Ebbas raggsockar va klara o satt jätte fint på, nu kanske stackarn kan va lite varmare om fötterna.
Fick ta en snabbtitt på deras tv o se när dom filmat från Ebbas dop, guud va liten hon va!
Och va mkt större jag va! Insåg plötsligt att jag faktiskt tappat ganska mkt vikt och centimeter!

Idag ska jag hem till Therese, vi ska försöka ta lite nya julkort på barnen o se om ngt blir bra nog o fixa ordning så man kan få iväg julkort i år.
Inte de lättaste o ta på en snart ettåring, tror ni hon sitter still? Nepp!
Kanske tar lite vanliga kort åxå, vi får se!

Kom på att jag ska ju jobba sen två timmar ikväll med så får nog försöka komma iväg till Therese vid ett senast eftersom jag ska va på jobbet vid kvart i fyra.
Innan dess ska Ebba förhoppningsvis hinna med o sova en stund o jag ska ha middagen klar till henne så Johan kan tampas med att försöka mata henne.

Fy satan har ont i magen, vet inte om de beror på den där infektionen som jag antagligen hade.
De går la över.

Sådär, nu avslutar jag för dagen!




Kommentarer
Linda

Här i stan ska alla barn ta 2 stycken, och även de i riskgrupper. (även astma) En kompis tog spruta nr 2 igår och hennes 2 barn(De har astma alla tre).



Goa bilder på Ebba, hon är så söt :)

2009-11-13 08:52:02
URL: http://familjenclaesson.blogg.se/
mela

hehe jo de börjar bli lite långt håret nu så det är väl dags för klippning innan jul iaf kanske haha =)

2009-11-13 09:41:38
URL: http://www.mikaelajensen.blogspot.com
Sanna

Klart att den är :) Väntar dock fortfarande på att vi ska tatuera in playor på rumpan hahahah. Måste såå börja träffa er oftare, om inte annat för att Ebba ska lära sig ordet PLAYOOOR :P

2009-11-13 15:30:10
URL: http://spetan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0