10 månader på dagen

Tvåsiffrigt e fina grejer, tänk att de gått 10 hela månader sen du kom ut ur min mage.
Du har nu funnits längre utanför än inne min älskade lilla skatt.
Senaste månaden har du fått en till tand, två där nere o en ensam stackare av framtänderna har kommit fram, du ser ut som ett riktigt litet bustroll precis som du faktiskt är.
Klättra över precis allt o ingenting är åxå skoj.
Jadu du närmar dig året med stormsteg älskling.


Har spenderat förmiddagen hos Lena tillsammans med Mamma, Ebba o Tilda.
Trevligt o dra dit på en  titt.
Köpt mig en resesäng som är heelt jävla omöjlig o få upp och isär (pappa fick komma hit o hjälpa mig)
Ska inte sånt gå enkelt?
Nej då måste man va råstark för o orka klicka i dom i rätt ställe, jävlar va irriterande de är.
Så sängen står just nu bakom "fönsterväggen" i köket o syns df inte ifrån vardagsrummet, den får helt enkelt stå där tills vidare, på natten ska den självklart stå så nära vår säng som möjligt men men.

Säger bara en sak, större lägenhet hade inte suttit fel, de är inte humant att bo 3 pers på 47 kvadrat, massor av leksaker möbler o människor + hund överallt.
Varken ekonomin eller poängen gör så vi kan få större just nu.

Johan va på möte med arbetsförmedlingen idag iaf o om han hittar egen plats att praktisera på är de okej, måste bara boka in ett möte o isf köra igång.
bara längtar tills vi får en lite någurlunda vardag.

Esch ska börja med Ebbas middag nu medans hon sover.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0