Ännu en fredag

ÄNTLIGEN har de börjat gå ner lite på vågen igen, har ju stått o trampat på 62 hur länge som helst nu, men nu imorse va de på 61,8kg,, känns jätte bra o känns extra mkt när man får skriva 61 ist för 62 konstigt nog.
Tror fler kan känna igen mig i de där.

Förminskade ringarna igår, så nu kan man äntligen ha dom igen utan o va rädd man ska tappa dom.
Som nya e dom åxå eftersom dom e vääldigt blanka o inte de minsta repiga längre, kul!

Känner mig tvungen o knata iväg till gymmet idag, men är så opeppad så jag vet inte vad.
Vet inte ens om jag pallar gå dit, får se hur de blir helt enkelt, men jag borde verkligen!

Ebba sov bättre igår, eller ja ´på kvällen vaknade hon bara en gång så jag fick gå in o sjunga lite för henne o sedan somnade hon om igen.
Natten sen i våran säng vaknade hon la kanske 3-4 gånger men de e ändå okej för jag är inte bortskämd med att få sova hela nätter.
Så länge mamma känner sig utvilad så :)

Hade mys med Johan igår.
Uppskattar de som tusan de få gånger de händer.
Vi låg i soffan tillsammans o bara pratade lite o sa tillomed jag älskar dig till varandra, de är något man inte är bortskämd med o höra (även om jag sa de först så e de ändå lite kul )

Fredag igen då, tiden så springer ifrån mig precis som vanligt.
Känner för o göra ngt ikväll, ta lite vin med nån vän till Idol eller något.
Någon som känner sig sugen?

Nepp dags o sätta igång, först sätta på sig ett par varma strumpor för mina fötter är isbitar för tillfället.

Föresten, någon som är intresserade av o köpa fina sportkläder för jätte bra pris?
Min syster säljer nämligen för hennes fotbollslag o jag har katalogen hemma, kanonpriser verkligen o tydligen jätte bra kvalite!

Föresten, en till stor nyhet.
Ebba stod själv i 8 sekunder igår, heeeelt själv :D


Kommentarer
lollo

bjuder hon på vin kommer jag :) ring sen pusssss

2009-10-09 12:24:32
Sanna

hade jätte gärna kommit idag, men A ska antagligen till tyskland ikväll och vara borta över natten :(



Skönt att ni kan mysa tillsammans, så att du får känna att det är värt att kämpa hela tiden :)



Pusspuss

2009-10-09 12:34:02
URL: http://spetan.blogg.se/
Rebecka

Åh du måste fortsätta lägga ut sånna här videor så ja får se henne ofta.. GosOnge!! Jag saknar er såå mycke.!

2009-10-10 19:47:32
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0