fakta

Min graviditet

När fick du reda på att du var gravid?
4 april 2008 (min födelsedag)
Blev det en chock?
Ja de gjorde de verkligen
Hur gammal var du då?
22 år
Hade du mycket halsbränna?
En viss tid i graviditeten användes mkt tabletter mot just halsbränna
Spydde du mycket?
Nej men mådde illa, kräktes nog bara en gång tror jag
Hade du mycket foglossning?
Nja lite
Ditt sf-mått som störst?
Hela 40cm, de ni!
Har du fått bristningar?
Ja de blev en del, men men får la räkna med sånt
Trodde du att det var en pojke eller flicka?
Va heeelt säker på att de va en liten Leon (pojke)
Vad hoppades du på?
Spelade ingen som helst roll
Gick du över tiden?
Ja, 8 dagar
Födde du för tidigt?
Nej
Hur var förlossningen?
En cool upplevelse nu i efterhand
Blev du sydd?
Nej inte alls, de ni första förlossningen o allt :)
Dragen med sugklocka?
Nej
Hur många var inne i förlossningsrummet?
Jag, Johan, en barnmorska o en undersköterska
Hade du någon nära med dig?
Johan
Vilket sjukhus födde du på?
Borås
Hur stor var bebisen?
3750g och 51cm
Vad fick den heta?
Ebba
Var allting värt det?
Ja skulle göra om de tusen gånger om
Vill du ha fler barn?
Ja absolut, längtar redan. Fast Ebba får nog hinna bli typ 2-3år först!


Helt nyfödd


igår tillsammans med Quincy på lekplatsen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0