Lite kort update om va som händer

Jaha då va de dags o dra tillbaka tiden, detta gör att jag får en timma mer om dagen, jag gillar de inte.
De betyder även att Ebba vaknar en timma tidigare, dvs 6 som för den delen känns mkt längre än 7.
Ska även hålla henne vaken en timma längre på kvällen vilket blir svårt.
Nej detta med tidbyte dissas stort av mig!

Mådde riktigt dåligt fram tills efter lunch nån gång.
Men satt o funderade som tusan o tror jag kom på varför jag kräktes som jag gjorde av bara två öl. Har kommit fram till att de måste bero på mitt Gi-ande.
Jag menar jag har sedan aug inte ätit ngn fet mat med typ socker eller gäst i o sen dricker jag två stora starka, min kropp måste fått världens chock o därför reagerat som den gjorde.
Denna terorin måste jag nog hålla fast vid eftersom jag inte alls va full o df inte borde spytt.
Haha nej nu får jag sluta prata om detta, men blev så förvånad själv att de ens hände.

Johans föräldrar kom igår runt tre tiden o vi satt o tjötade o åt tacos på kvällen.
Ebba är sååå blyg för dom, riktigt mammig, måste va jobbigt för dom o träffa henne så sällan.
Dom kommer hit igen när dom vaknat , undra när de blir?
Jag har ju tråkigt nu!

Ullaredsresan är framflyttad, jag o Therese kom på att de e ju dels 27de OCH lov, tror inte de e nån bra kombination o åka dit på eller hur?
Men tråkigt eftersom jag verkligen hade sett fram emot de o börjat fundera på massa saker jag skulle köpa.

Shoppingsugen som tusan är jag, har de där köpsuget som jag vet många andra delar med mig. Synd man inte har pengar till de alltså.
Men en vacker dag ska la vi förhoppningsvis få ordning på vår ekonomi.
Vet ni en sak till jag är riktigt sugen på o ha?
En sån där liten minidata, hade varit alldeles perfekt för mig, gärna rosa :)

Skänk mig en någon? :P

Nej nu har Ebba tröttnat på att jag sitter här, så får väl kila o underhålla henne denna tidiga morgon.


Kolla in frisyren på min nybadade tjej :)

Kommentarer
Malin

men gud vilket långt hår lillskruttan har fått, snart kan vi göra dreads! hehe

2009-10-25 07:49:35
lina

åh de va den sötaste jag sett!

titta ögonen, gu va fina..

2009-11-03 22:54:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0