Måndag igen

Jaså , ännu en vecka har startat.

Skönt måste jag säga, komma iväg till gruppen igen o få ett mål lagad mat som man ej själv behövt tilllaga, värsta lyxen!
Sen ska de komma en ny gravid mamma med o de e alltid lika spännande o se om de är någon man känner igen=)
En norsk barnmorska ska komma på studiebesök eftersom dom ska starta en sån spädbarnsgrupp i Norge o vill se hur vi har de på vår.
Ett litet expriment ska utföras, vi ska sätta alla barnen på golvet o se om hon kan para ihop rätt barn med rätt mamma, så va tror ni lyckas hon med mig o Ebba? Sägs ju vi e lika men man vet aldrig .

Funderar på o gå in till stan när de öppnar o se om man hittar något.
Behöver verkligen lite accecoarer eftersom jag ALDRIG lägger pengar på sånt o knappt äger ett par örhängen.
Varför egentligen?
De e ju jätte fint men har aldrig varit en sån som tycker sånt är skoj o lägga pengar o tid på.
Gina tricot har fina små smycken till billigt pris o ska även se om jag kan införskaffa mig ett hårband eller diadem e någon form, lite sådär lagom gulligt.

Problemet är ju att Della har mina pengar på sitt konto.
Behöver ju dom för o ens kunna köpa något, får se hur vi löser de.
Måste säga att de e ganska praktiskt av mig o sätta in dom pengarna hos henne eftersom jag inte slösat bort något av dom, eller jo en BH o ett par trosor har jag köpt men hade pengarna varit på mitt konto hade jag nog slöasat bort mkt mer på absolut ingenting.


Mår otroligt dåligt över de här med vikten nu.
De står stilla, eller ja 200 g neråt på en vecka o de har verkligen gått i slowmotion de sista.
Vill ju ner till min målvikt men de e riktigt svårt nu!
62,2 står vågen o tickar på, jag vill ner till 56 kg.
Ska jag äta mindre o röra mig ännu mer ?
Tränar i snitt 3 gånger i veckan + promenader med vagnen väldigt offta.
MEN de händer inget?!
Har faktiskt inte tid o gå till gymmet mer som de är just nu,  o äta mindre är nog inget alternativ, eller tja kanske kan dra ner på de lite men vet inte om de är så hälsosamt.

Nepp, Ebba ropar o är inte på glatt humör när mamma sitter vid datan , får ta henne.

Ha en bra vecka mina vänner!

Kommentarer
daniella

men gumman tänk nu på att du börjat träna.. alltså bygger du upp dina muskler.. å muskler väger mer än fett. du vet det är kanske därför det står still på vågen.. du får muskler istället..

2009-10-05 13:26:41
URL: http://dellisch.blogg.se/
Malin Lundin

Jag tycker det är riktigt bra jobbat av dig! och du ska vara stolt över dig själv ^^ Kram på dig!

2009-10-05 13:44:44
URL: http://essessce.blogg.se/
daniella

ja visst va den fin?

jag har pratat med henne å jag ska åka å kolla på¨den på onsdag.. e den fin så köper jag den då. visst e de lite tidigt.. men den e så billig å ser ju väldigt fin ut.. får hoppas den inte är massa solblekt eller nått sånt bara..

2009-10-05 19:51:16
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0