Nej nu jävlar

Vill  börja inlägget med något posetivt, ni vet Ebbas knöl som hon har haft vid ögonbrynet?
Igår va den bara putsväck o har inte kommit tillbaka, bra va? :)
Förhoppningsvis fortsätter de så o den lilla lilla upphöjnad man känner försvinner med, för då slipper vi åka till Drottinings Silvias o sticka o skära i henne. Yes!

Fick städat igår med mitt rosa lilla moppsett , oo va snyggt de blev:)
Haha städade lite nogrannare än vanligt o va tillochmed duktig o dammade o sånt.
Dock är de disk nu igen, men de kommer ju så jäkla fort, de diskmaskin ska jag nån ¨gång köpa i mitt liv, så fort vi har råd!

Nu ska jag klaga lite, eller ja min vikt.
Va fan händer?
62,3 idag, varför?!
Ja äter ju fortfarande bra (kanske inte lika offta som förut, o jag vet de e dåligt)
Men varför i helvete går jag upp?
Känns som ett slag i ansiktet när jag ställer mig på vågen o den tickar uppåt istället för neråt.
Gör mig grymt nedstämd o mår faktiskt inte alls bra över detta.
Så nu har jag skrivit de!

En sak som är bra är ju att Johan betedde sig bättre igår.
Ja han hjälpte till mera, dammsög o tvättade halva golven utan att jag bad honom, han tog Ebba när jag bad om hjälp utan o surt säga att jag får vänta.
Så kanske han fattade iaf lite att han inte kan bete sig hur som helst?
Jag hoppas de!

Så vad står på shemat idag?
Måste iaf träna ikväll, ett danspass , sen ska la Sarah o jag ta en promenad va tanken, annars har jag iiingen aning.

Hörrni, många läsare men vääääldigt få koommentarer de senaste, ni kan la göra er till känna med ett litet tjohej iaf?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0