planer

Fått sova i mjukisbyxor o linne inatt pga att de är så kallt i lägenheten, de är inte okej!
Särskillt inte eftersom lilla Ebba ålar omkring på golvet, hon blir ju kall stackarn.
Alingsåshem va ju här förra veckan o luftade elementen o så o då va värmen okej ett litet litet tag, men nu varierar de igen.
Ibland funkar elementen, men mkt sällan. störande.

Köpte mig dom billiga byxorna igår.
Har kvittot o allt kvar så får testa o gå omkring lite i dom här hemma o se hur jag känner mig.
Köpte mig även 3 nya nagellack, en basker liknande mössa och ett sett med lite olika örhängen från Gina tricot.
Tycker de va ganska bra shoppat för o vara mig? Jag som aldrig hittar något.

Mamma o Della ska till Borås idag o kolla på vagn.
Jag o Ebba har lite planer på o åka med eftersom de tydligen ligger precis vid H&Ms fyndbutik, där kan man hitta både de ena o de andra om man har tur.
Tror jag hänger på, för bada kan jag ju faktiskt göra en annan dag.

Måste isf promenera tidigare, för Ebba kommer nog inte va glad i o sitta fastbänd i en bilstol om hon ej har fått chansen o komma ut o få frisk luft innan.
Går nog bra mkt smidigare om vi promenerar lite först, hon är ju inte så van vid o åka bil eftersom varken jag eller Johan har körkort, så brukar bara bli korta bitar till affären tex.
O vilken 10-månaders gillar egentligen o sitta fastspänd?

Nej tidig promenix får de bli isf.

Här kommer lite nya bilder som jag lovade börja ta.


Så kan man åxå använda gåstolen, bra är de dock att hon får hjälp o hålla upp magen o kommer automatiskt i krypställning ;)


Busen


Tilda min lilla mos

Kommentarer
Låtta

Har för mig att fyndbutiken har stängt ner, tyvärr...

2009-10-07 09:01:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0