Tisdag morgon

Nu har man rödmålade naglar + tånaglar, de ni.
Kan de bli hetare? Hehe

Sovit ganska okej inatt ändå, även om Ebba strulat som vanligt så känner jag mig utsövd o de är väl tur.
Ska orka med en date med Therese på stan redan vid 10 så.
Ska bli kul o träffa min gamla jobbarkompis!

Mötet med Sharam på Hälso igår gick bra.
Jag förklarade hur opepp jag va o träna o han sa att de gör faktiskt ingenting om du har en sån period ett tag, fokosera på de du tycker e skoj med träningen som tex danspassen, gör att pressen på o gå dit blir lite mindre o de e faktiskt skönt.
Han sa även att min vikt nedgång hade gått i perfekt tempo, inte för snabbt o inte för långsamt.
Han sa att han kunde garantera att de e enbart fett o inte muskler o vätska jag tappat under mina veckor.
Skönt o höra eller hur?
Sen sa han även att de ultimata när man går ner är o tappa ca ett halvt kilo i veckan, o de e ju typ dit jag kommit nu, 400-500 g sisådär, så ska la va nöjd med de o inte hetsa att tappa mkt mer i veckan.

Kändes bra när mötet va avklarat o jag sprang tio min på bandet innan jag gick hem o tog en kvällspromenad med vagnen Tilda + Malin som hängde på.

Måste ha nya låtar på min mp3, men har ingen aning om va jag ska ladda på, tips`?
Har suttit o kikat på allbum men inte hittat ngt som jag tycker om, all heder åt Winnerbäck som ligger i nu, men han är ingen vidare o träna till, sorry :)

Imon ska Johan till arbetsförmedlingen äntligen, eller ja möte med alla som håller i de här han ska starta upp.
Så han ska fråga en massa nu så jag kan förmedla de vidare till Therese så dom vet va som gäller, hade ju varit de ultimata om Johan kunde få chansen att praktisera i en datoraffär eller hur?


Nej nu ska jag kika vidare, kanske man hittar en billig resesäng på blocket?

Kommentarer
Bodil

Vad härligt att det går bra med träning och viktminskning! Grattis! :D

2009-10-14 10:28:26
URL: http://enmynta.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0