Babybad ¨på G

Tränade igår, visserligen ensam men jag gjode de.
En timma blev de o de får man va nöjd med.
Sprang tillomed på bandet i fem minuter efteråt, brukar va så dålig på o avsluta med motion för de e såå tråkigt o man vill bara hem o känner sig dels lite stressad hur de går för Johan o Ebba hemma.
Men ska bli bättre på de!

Ringde gynmottagnigen igår o fick inget vidare bemötande.
Orkar inte dra allt igen men så kul va de inte!

Idag ska vi hämta vagnen, ska möta mamma vid vårdcentralen vid 10tiden.
Så kul!
Hoppas verkligen den är fräsch o ser bra ut, för jag menar denna vagnen ska man ju ha länge, förhoppningsvis tills hon inte behöver vagn alls längre så de kan ju bli ett par år.
Måste in till stan o köpa lite grejer som behövs till, regnskydd bland annat.
Funderar på ett sånt där helt genomskynligt så hon ser lite bättre, en åkpåse vill jag ha med.
Blir faktiskt kallt när de inte finns ngt skydd för benen.

Fy fan vilket shoppingbehov jag har.
Har aldrig tidigare känt ett sånt begär av sånt.
Hade varit så skoj o köpt en massa till mig o Ebba , spelar ingen roll vad egentligen bara känslan av o gå med påsarna o ta hem nya grejer.
Konstigt de där.

Ska till simhallen med Karro o Sigge idag faktiskt.
Har inte umgåtts med henne förut men de e alltid kul o träffa nytt folk med barn i samma ålder.
Man har helt plötsligt en hel massa gemensamt när man har barn.

Tankarna går även till två av mina vänner som inte har de så lätt just nu.
Vill ni ska må bra o hoppas ni börjar göra de snart!

Ebba vaknade tidigt idag, innan solen gått upp.
Så nu är hon trött igen o på ett jäkla humör.
Får nog se om hon vill sova en timma till innan dagen startar på allvar.

Hur mår alla mina läsare?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0