En ny vecka har startat ännu en gång

Ett halvt kilo upp på vågen och dåligt samvete till tusen.
Ändå e de bara dom där jävla chipsen jag fuskat med, EN gång på 5 veckor.
Men jag ska inte sparka på mig själv (försöka iaf)
Men har man en gång haft den tendensen är de lätt att de sitter kvar.
Ska ist försöka gå till gymmet idag, innan spädis men de lovar jag inte de e helt beroende på hur smidigt de går med allt nu på morgonen, men vi får se.

Varför kan man inte bara lyssna på alla folk som säger till mig - Men guuud va du gått ner Emmelie?
Jag tar inte åt mig, nej jag säger mjo visst men på något sätt känns de som om dom står o ljuger för mig bara för o va snälla.
Konstigt eller hur?
Ja min hjärna tänker inte alltid som den borde, men men.

Va iväg med mamma igår o va ute mkt, nästan hela dagen.
Matade änderna o gungade i Nolhaga o gick till mamma o följde henne till stan.
O eftersom hon e ny opererad i ryggen tog de 1,5 timma o gå, faan va långsamt de gick och hon fick stanna o sätta sig lite var stans, men man fick frisk luft och de är jag tacksam för när jag kikar ut i rusket idag!

Känner ett enormt shopping behov, vill gå med massor av kassar eller beställa hem en hel del.
Varför känner man så ibland?
Usch om vi bara hade haft råd alltså.
Lite nya saker måste jag köpa till mig själv snart eftersom annat börjar bli för stort och en till mössa till Ebba, stackarn blir ju iskall om öronen i detta vädret.

Finns många riktigt fina saker som jag vill beställa från alskadehjartegryn.blogspot.com
Där har hon mkt coola o annorlunda saker. Tyvärr ganska dyrt men ngt kan man ju unna sig.
Tror den dagen de e dags för Della (om allt går vägen) så har jag kollat ett jätte gulligt set som hon ska få.
Grönt o fint, de kan ju båda ha men den där ungen tjuvkollar väl;)

Aja får ta Ebba hon kryper under datan nu!
Föresten, hennes andra tand har spruckit igenon nu :)

Kommentarer
Anonym

Såå söt unge du har alltså:)

2009-09-07 08:32:40
therese

ja håller med ja e sjukt shoppingsugen nu. men som sagt plånboken tillåter mej inte att shoppa...

he hej

2009-09-07 10:22:49
URL: http://mummas.blogg.se/
Sanna

Ebba, lilla godis ungen. Hon är vacker min vän, jätte vacker och det är du också. Glöm aldrig det!

2009-09-07 16:24:53
URL: http://spetan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0