:)

Är ny vagnägare till en Emmaljunga scooter 09 nu :)
Ska ut o provköra idag.
Undra va Ebba kommre tycka o sitta framåtvänd ist?
Jag kommer sakna o se på henne iaf, haha.
Hon ser verkligen jätte liten ut i denna gigantiska vagn, men hon växer ju fort i den o de är ju tur.

Ska ta o sätta igång med lite frukost nu o sedan göra ordning mig o Ebba.
Har planer på o gå in o köpa ett par nya gardiner som jag kollade in igår.
Dom går lite i lila o e lite mörkare än de jag har nu, lagom till hösten sådär!
Före o efter bild kommer självklart isf.

Esch inte blogg sugen alls för tillfället.

Maaaaat!


Ibland saknar jag o va gravid, här två veckor kvar tills Ebba kikar ut

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0