Onsdag

Fick ett inlägg av min fina vän www.spetan.blogg.se och blev riktigt tårögd, tänk va ngra ord från en nära vän kan göra?
Tack fina Amse, dina ord värmer o betyder otroligt mkt, särskillt nu.
O ja jag ska fortsätta kämpa, jag är inte den som ger upp.

Körde slut mig på gymmet igår som en idiot, tränade i två timmar tillsammans med Becka.
Shit va totalt slut o inte alls pepp på träningen igår heller egentligen.
MEN jag gjorde de o känner mig måttligt stel i ryggen idag, dock inte i magen som jag va övertygad om att jag skulle va igår.

Ebba lämnade jag hos sin mormor en sväng.
Behövde träna utan att känna jag va tvungen o stressa.
Sen städade jag när jag kom hem igen, flyttade mattan o dammsög under o bakom soffan mer grundligt än vanligt.
Hann inte bli så klar som jag hade velat men de blev iaf renare än innan.

Men stökigt idag igen såklart, suck.. kan de inte städas av sig själv?

Saknar min fina Lizette oxå, jag hoppas hon kämpar ordentligt där i Borås o kommre hem med nya starka krafter o kan umgås igen.

Känns inte alls bra när många runtomkring mig inte mår som de förtjänar.
Vänner, ni vet vilka nu är - kämpa på, ge aldrig upp.
Ni förtjänar de bästa o dit ska ni nå.
Glöm aldrig de.

Fortsätter kämpa så gott jag kan här hemma jag med.
Även om man vissa dagar bara känner för o ge upp.




Min lilla skrutta, hur e de möjligt att man fått ett så perfekt litet barn?


Kommentarer
Sanna

Ja du vännen, hon är allt perfekt den lilla skruttan :) Jag kommer inte heller sluta kämpa och jag tror att både du och jag en dag har det bra, även om problemen vi har nu beror på olika saker. Jag hoppas att Johan tar sitt förnuft till fånga innan han gör dig mer illa,ta en dag och kom ner till göteborg? Ta med Ebba och så tar vi en hel dag allihopa, fikar och bara är, så lovar jag att bjuda er på lunch, nåja dig iaf :) Älskar dig och jag tror verkligen på dig!!



2009-09-23 08:49:28
URL: http://spetan.blogg.se/
Sanna

Jag vet inte riktigt, ev. ska jag på bio men inget är bestämt. Varför undrade du gumman?

2009-09-23 14:18:03
URL: http://spetan.blogg.se/
Lizette

Så himla söt hon är.. Tack för du tänker på mig!!! Puss

2009-09-23 16:31:31
URL: http://www.paddis.se
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Fina uppmaningar till dina vänner, tycker jag. Mår inte ens vänner bra då mår man oftast inte heller särskilt bra... man vill ju deras allra bästa i alla lägen.



Vilken sötnos hon är då!:.))



och tack snälla för kommentarerna!:.))

2009-09-24 07:28:19
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Carina

För att du e så fin och din kille ser bra ut.Ni är fina allihopp och det kan ju inte bli mer än perfekt.Kram Cina.

2009-10-03 21:43:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0