Regn o rusk till tusen

Vaknat flera gånger nu på småtimmarna av att Ebba är gnällig och gråter mamma.
Försöker ta henne närmre o tillomed ha henne i famnen så hon kan somna.
Visst hon sover lite men vaknar snart igen, de har alltså varit mkt lite sömn nu på morgonen.
Är rätt trött och piggare blir man verkligen inte av o kolla ut o se hur de ÖSER ner o blåser som tusan, jag gillar INTE hösten.
Blir deppigare o allt sånt, fy tusan.

Va o badade med min lill-gris igår.
Uppskattat som vanligt, o åka ruttschkanan en bit va ju åxå kul.
Så fort hon va nere i vattnet igen så vände hon sig o visade tydligt att hon ville åka igen, haha lilla tjejen har blivit så stor.

Gjorde underbar god mat igår tillsammans med Becka.
En veg-grej stekt med lök o vitlök o sen i med en buljongtärning o grädde o ost, kan ni tänka er att man får äta sånt där med GI-metoden o sen faktiskt gå ner i vikt åxå? Till de blev de en sallad med fetaost, underbart gott!
Synd bara man fick stressa i sig de eftersom Ebba nyss hade somnat o vaknade igen två gånger så jag fick natta om henne.

Blev iaf ganska mysig kväll, gjorde en ansiktsmask, kikade på idol o bara slappade.
Va väl egentligen menat att de skulle bli ännu mer seriöst spa men så fastnade vi bland tjejtidningarna, mysigt va de iaf.

Vad kan man hitta på i detta skitvädret`?
Är faktiskt sugen på en shoppingtur, men vart? Ullared? Jag börjar gå nu ;)

Vill fortsätta med scrappandet i Ebbas allbum med men har tappat lite insperation o behöver se andras för o kanske få fler tips, vet någon nån bra sida?

Nej nu ska jag försöka få dagen o starta, helt mörkt här inne o man kan tro klockan ej e mer än sex, men så va ju inte fallet, en kvart till vid datan sen måste Ebba få frukost då är klockan 8:30.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0