Söndag

Hur gick de med vårat vindrickande egentligen?
Nja vi blev trötta efter vi delat på en flaska o bestämade oss istället för o sova, haha jag hr verkligen blivit  äldre o de e en stor skillnad på mig sen jag fick min lilla Ebba.


Rejält rosig om kinderna efter den heta maten o vinet

Promenad till Della o tillbaka igår,
Va sjukt hungrig men vädret va ju kanoners, solsken o underbart höstväder.

Usch Johan va på ett hemskt humör igår.
Blir så jävla ledsen.
För jag kämpar som en tok på dagarna för o hinna med allt  o han bara sitter här o tjurar.
Blir vansinig o jätte ledsen, måtte han få prakitk snart innan jag går i taket o detta inte funkar längre.
Älskar ju min Johan men hatar hans beteende mot mig.

Jävla platttång som jag fick låna av mamma sög stort.
Försökte huuur länge som helst stå o platta men utan ngt vidare resultat, jo visst bättre än innan men långt ifrån platt som jag vill ha de.
Gött irriterande!

Dellpell va snäll o lånade ut sin scrapplåda igår.
Så jag o Becka satte oss o började med två sidor när Ebba somnat.
Riktigt skoj o jag ser fram emot resultat när allt är klart.
Bjuder på en bild på de här sen.

Ikväll ska vi iväg på ett danspass i en halvtimma, ska bli riktigt skoj faktiskt!
De där med vikten alltså, väger nästan ett kilo mer än i mittten av veckan, hur fan de nu e möjligt?
Kämpar som fan men tycker de står så jäkla stilla nu o inte händer alls mkt på varken cm eller kilo, vad gör jag för fel?
Tränar o motionerar o äter rätt, de borde ju va de ultimata för en viktnedgång?

Blir ledsen bara jag tänker på de.

Bestämde oss för att göra allt ganska enkelt eftersom de e ett X antal kort som ska scrappas o vi aldrig kommer orka om man gör de fööör noga på varje sida.

Innuti boken står hennes namn vikt o längd :)


Nå vad tycks? :)


Kommentarer
Lizette

Ni är superfina.. Och boken ser jätte fin ut.l Jag måste få komma och se den live... Ssaknar er. Kram

2009-09-20 11:42:13
URL: http://www.paddis.se
Anonym

Det är så otroligt roligt att se din fantastiska utveckling! Både som person och ditt utseende.

Kolla bara skillnaden på bilden i detta inlägg och på bilden som du har vi din info.



Nu ser du så vacker ut, fräsch, pigg och har en helt annan utstrålning!

SÅ SNYGG!

2009-09-20 13:18:21
URL: http://sarahsoligberg.blogg.se/
Anonym

Menade varje ord !

2009-09-20 13:23:56
URL: http://sarahsoligberg.blogg.se/
Johanna

Jag vet inte om det ger dig något. MEN jag har förklarat mer utförligt om KASAM i min blogg. Vem vet, det kanske ger dig något. Eller Johan. :)

Ha en bra kväll.

2009-09-20 23:23:58
URL: http://johanna-yoioo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0