Tänkare?

Jag har ändrat mig, tänk så mkt jag ändrat mig på de senaste 1 året bara.

Innan va jag en partyglad tjej som verkligen festade loss o inte mådde speciellt bra alltid.
Tänkte inte så långt o gjorde både de ena o andra som inte e bra.

Men sen Ebba kom har hela livet ändrats för mig.
Ja jag ser inget nöje med ut o röja längre, saknar de inte.
Visst ett par glas vin med vänner nån kväll e la aldrig fel, men inte jämt jämt jämt o inte till 05 på morgonen.

Jag tror inte jag skulle vilja vara vaken halva natten o sova hela förmiddagen längre ens om jag hade möjligheten, nej för jag är inte samma tjej längre.

Hela alltet har förändrats sen Ebba kom till oss, hela mitt liv o mkt av min personlighet.
Men en del av de där galna o vilda finns nog kvar där inne, men plockas fram o används vid andra tillfällen än innan.
Vid lek med Ebba tex, hon har en jätte tokig mamma ibland men ingen är gladare än henne just då.

Är glad för den jag blivit o de e skönt o lämna den andra bakom mig, men som sagt Emmelie är kvar, även om de inte är i helt samma format som för ett år sedan..

Kommentarer
Rebecka

Du har växt nåt otroligt efter att du blev Mamma. Du gick in i rollen helt klockrent å är såå duktig! Tror nog alla håller med om att det är till det bättre. Det känns som om du fått din livsglädje tillbaka, som om dom där jobbiga åren är bortsuddade ur dig. Ja, de skiner verkligen om dig på ett sätt som jag aldrig såg innan du fick Ebba!

Puss

2009-09-29 09:26:45
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
christina

Ebba har fört med sig allt positivt man kan tänka sig för er alla tre Kram

2009-09-29 09:34:16
daniella

å det är ju väldigt tur att du inte är sama nu som då! <3

2009-09-29 09:51:23
URL: http://dellisch.blogg.se/
Sanna

Jag håller med becka jag, Ebba har en mamma som inte är av denna värld, sen att hon har flera "tanter" som kan berätta massa skoj för henne när hon blir äldre är en annan sak hahaha.



Jag är stolt ver dig, den du blivit allt du klarat och hur du växt som person. Dock saknar jag min andra halva, fast jag vet ju att hon finns där, som en ny gladare och bättre version :D Det är det viktigaste.

2009-09-29 10:56:56
URL: http://spetan.blogg.se/
Sanna

Tack mitt hjärta, dock skulle det nog inte skada med lite färg eller smink i mitt ansikte ;)

2009-09-29 16:49:53
URL: http://spetan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0