Tisdag o ska köra hårt på gymmet

Har sovit orolig för rädsla.
Jag vill inte, jag vill att proverna ska va helt normala o inte gå igenom en såndär gynundersökning igen.
Hur obehagligt är de inte o göra liksom?
Sen Ebba kom så har jag gjort 3 stycken, okej de e deras jobb o allt sånt men va fan man e i en väldigt sårbar situation.

Ska ringa mottagningen snart o berätta om min extrema rädsla.
Berätta att jag inte kommer klara av o gå dit utan att få lugnande eller bli sövd.
Må vara jätte töntigt men jag är rädd o de står jag för.
Är rädd jag har eller får cancer, att jag ska dö ifrån min Ebba.
Att dom ska bli tvungen att få operera bort livmodern så jag ej kan få mer barn.
Lite av de tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu.

Ska iväg till gymmet vid 10-tiden tillsammans med Marie.
Ska köra stenhårt för o bli av med allt.
Får la se hur de går.

Sen ska vi bort till mamma, ska beställa ett par höstigare gardiner till vardagsrummet o kika på ett par byxor.
Sen ska jag få en ny vaagn:)
Mamma, pappa o Eva o Rolf har lagt ihop till en sån jag kollat på en Emmaljunga scoter, använd endast ca 5 gånger o därför blir de mkt billigare, halvapriset.
Hoppas den håller måtten o är fin, men de tror jag garanterat!

Nu kommer min surpuppa ålande o gnäller för full hals, väldigt synd om Ebba idag må jag tro,
Ingenting verkar vara bra, hoppas de humöret lägger sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0